H
High End
Guest
bilet bitti siteye forumdan gelen üyeler gelmez oldu aslında bunun kırgınlıgı var
yoksa buralardayım bakıyorum yazı çizilere...
ödemesı aksayan hiç bir üyem olmamasına ragmen bilet sonrası uyelerımız uzak duruyor
her daim destek ve yardım için buradayım
Vay sayın destek arkadaşım incinmiş meğerse
sonraki yazılanları okumadınız mı? bunlardan da bahsetseydiniz keşke
Pmlere cevap vermiyorsunuz
Sorunlar almış başını gidiyor umursayan çözüm bulan yok
İşiniz zor ; iyiniyetinize inanmak isteyip herşeye rağmen gelip yatırım yapmaya devam ediyorduk ama, maalesef tüm eksilerinize rağmen salt ticari kaygıyla hareket ederseniz zor daimi müşteri bulmanız.