1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Mart 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

19 Kas 2020

13 Mesaj

16 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
13
Tepkime puanı
16
Yaş
51
Konum
Adana
Ben siyah kobra klonuyum
burada o kadar kisi laf soktu vs oldu hicbiti sikimde degil yalnız sayören sen ne karaktersiz birsiymissin iki gun önceye kadar adama yemek vs paylasım herseyi yazdın simd,i arkasından lonusuyorsun ayıp değilmi

highend ben vekiliyim cakırın dogru aranızda muhabbet gecmis tek istemis vermemsisin ondan beri sana bozulmus

piere23 te ona kufur etmis o ona kufur etmemis bunada takılmıs degisik bir karakter

bana gelince be siyah kobra burada eyludekden beri varım bir yanlısım bir kusurum olmadı ama bu sekilde bir ayıp olmaz hemen linc birde benden size tavsiye sakın siz siz olun tanımadıgınız kisilere sanlada bulasmayın

bir timsah vardı bahisvarda bazı seyler duymustum hakkında timsah süleyman çakırın fragmanı olamaz size o kadar söyliyim

ban vereceksienizde siz bilirsiniz ama gercekten cok yazık

@sharmante hocam hakkıınızı helal edin

bir daha foruma girimiyorum

@Clover hocam papara no biliyorsunız bir sekilde ben sizi bulrurımhakınızı hhelal edin

@sharke en sn faturanı ödemisttim 99 tl sanırıım onu8 subat sonuda oderim demistin sıkıntın devam ediyor belli

ödersin helallesirizi

ğarara nom belli


son olarak muvekkilininde amk

onlada gorusmuyorum nbundan snra
 

Mrnobody

Düşünmüyorum, öyleyse yokum!
TC Onaylı

20 Ocak 2020

20,015 Mesaj

21,635 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
20,015
Tepkime puanı
21,635
Konum
Trakya
Aga herşeye tamam da madem böyle düzgün yazabiliyorsun neden meth çekmiş gibi konu açıp millete sövüyorsun yahu. Sen sövünce ayıp değil biz söyleyince mi ayıp hiçbirşey anlamadım
 

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
Ben siyah kobra klonuyum
burada o kadar kisi laf soktu vs oldu hicbiti sikimde degil yalnız sayören sen ne karaktersiz birsiymissin iki gun önceye kadar adama yemek vs paylasım herseyi yazdın simd,i arkasından lonusuyorsun ayıp değilmi

highend ben vekiliyim cakırın dogru aranızda muhabbet gecmis tek istemis vermemsisin ondan beri sana bozulmus

piere23 te ona kufur etmis o ona kufur etmemis bunada takılmıs degisik bir karakter

bana gelince be siyah kobra burada eyludekden beri varım bir yanlısım bir kusurum olmadı ama bu sekilde bir ayıp olmaz hemen linc birde benden size tavsiye sakın siz siz olun tanımadıgınız kisilere sanlada bulasmayın

bir timsah vardı bahisvarda bazı seyler duymustum hakkında timsah süleyman çakırın fragmanı olamaz size o kadar söyliyim

ban vereceksienizde siz bilirsiniz ama gercekten cok yazık

@sharmante hocam hakkıınızı helal edin

bir daha foruma girimiyorum

@Clover hocam papara no biliyorsunız bir sekilde ben sizi bulrurımhakınızı hhelal edin

@sharke en sn faturanı ödemisttim 99 tl sanırıım onu8 subat sonuda oderim demistin sıkıntın devam ediyor belli

ödersin helallesirizi

ğarara nom belli


son olarak muvekkilininde amk

onlada gorusmuyorum nbundan snra

seni adam sandık canım kardeşim ama ilginç şeyler yapmaya başladın anlaşılamaz şeyler
bi müvekkil tutturdun ne olduğunu kimse anlamadı...
yani neyse yolun açık olsun kötü söz sahibinindir..
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Ben siyah kobra klonuyum
burada o kadar kisi laf soktu vs oldu hicbiti sikimde degil yalnız sayören sen ne karaktersiz birsiymissin iki gun önceye kadar adama yemek vs paylasım herseyi yazdın simd,i arkasından lonusuyorsun ayıp değilmi

highend ben vekiliyim cakırın dogru aranızda muhabbet gecmis tek istemis vermemsisin ondan beri sana bozulmus

piere23 te ona kufur etmis o ona kufur etmemis bunada takılmıs degisik bir karakter

bana gelince be siyah kobra burada eyludekden beri varım bir yanlısım bir kusurum olmadı ama bu sekilde bir ayıp olmaz hemen linc birde benden size tavsiye sakın siz siz olun tanımadıgınız kisilere sanlada bulasmayın

bir timsah vardı bahisvarda bazı seyler duymustum hakkında timsah süleyman çakırın fragmanı olamaz size o kadar söyliyim

ban vereceksienizde siz bilirsiniz ama gercekten cok yazık

@sharmante hocam hakkıınızı helal edin

bir daha foruma girimiyorum

@Clover hocam papara no biliyorsunız bir sekilde ben sizi bulrurımhakınızı hhelal edin

@sharke en sn faturanı ödemisttim 99 tl sanırıım onu8 subat sonuda oderim demistin sıkıntın devam ediyor belli

ödersin helallesirizi

ğarara nom belli


son olarak muvekkilininde amk

onlada gorusmuyorum nbundan snra
Bunlar hep fazla cekmenın sonucları
 
H

High End

Guest
TEK İSTEDİĞİ NEYMİŞ SÜLEYMAN ÇAKIRIN BİRADER ONU SÖYLE NEYİN TEKİ TEK NEDİR?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt