10 Kas 2019
3,940 Mesaj
3,728 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Birini kapattırdım diğerini de kapattırsaydım süper olacakkapattır aga mobil ödemeyi yahu valla bir yerden başla
26 Şub 2021
1,962 Mesaj
1,053 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Wow affetmen yine de bu seferlik iyi olmus zaten ifsa olmus yeteri kadaryanlış kişiyi dolandırmaya kalkmış
21 Ara 2020
4,223 Mesaj
2,511 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Bende kapattiricam abi 200 bozuyorum enayi gibi 400 TL'lik fatura çıkıyorBirini kapattırdım diğerini de kapattırsaydım süper olacak
@High End yazdığını okumak bile yetiyor be abi helal sana ?
21 Ara 2020
4,223 Mesaj
2,511 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Orası öylede abi bizde iplemiyoruz 50-100 için değmez diye malesefya bunu yapan çakallar bunu iş edinmiş. Helal lokma batıyor boğazlarına. Bu 5-10-20 kişilere kadar gider. Oysa tamamen cahiller.
Sebebsiz zenginleşme-Nitelikli Dolandırıcılıkdan adamı hapse atarlar, sabıka çıkar çünkü basit suç değildir şikayetçi şikayetişnden vazgeçse bile kamu davası devam eder.
20 liradan bile atarlar keşke kaka10 olsaydı avukat da söyleseydi.
Bu puştlara hem hukuk hem de sokak jargonlarıyla baş edeceksin ki kaçacak yer bulamayacak.
Tüm dostlarına akrabalarına arkadaşlarına söyleyeceksin ki çok daha fazla daha milleti dolandırmasın hak yemesin
10 Kas 2019
3,940 Mesaj
3,728 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Abi hattın neBende kapattiricam abi 200 bozuyorum enayi gibi 400 TL'lik fatura çıkıyor
21 Ara 2020
4,223 Mesaj
2,511 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Vodafone abiAbi hattın ne
21 Ara 2020
4,223 Mesaj
2,511 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Yok abi forumdan birisi tokatlanmis mobil odememevzu ne.. genemi tokatlandınızz..