1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Mart 2021

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
bunu geçen @Yalcin41 yazmıştı güzel bir paylaşım...

Gerçekten bazı insanları. Kısmeti Allah tarafından belirlenmiş,dilersen helal den yürü dilersen haramdan.

Bir tanıdık vardı adamın 5 çocuğu vardı, hayatı fakirlikle geçti, yılda bir kere ev değiştirdi. Adam 3 önce vefat etti. Hemen peşinden akrabalar toplandı, yetimler var diye ev aldı. Çocuklari iş tuttu araba aldı. Geçen Ramazan zekatimi vermek için gittim. Kadın Allah razı olsun durumumuz iyi, iyi olmayan birine verin dedi.
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Tebdil-i kıyafet İstanbul’u teftiş etmeye çıkan Sultan II. Mahmud’un yolu bir kahvehaneye düşer
Müşteriler bu kahvehanenin sahibine ‘Tıkandı Baba’ diye seslenmektedir
Padişah bunu garipser ve merak edip sorar: Bu Tıkandı Baba namı nereden gelmektedir?
Bunun üzerine uzun hikayesini anlatmaya başlar Tıkandı Baba
Bundan birkaç sene önce rüyamda bir havuzun etrafını çevrelemiş bir kalabalığa rastladım

Bir baktım burada herkesin gürül gürül akan bir çeşmesi var

Benimkini sordum, ince bir suyun nazlanarak aktığı küçük bir çeşme gösterdiler
Üzüldüm tabi

Sonra “Benimki de onlarınki gibi aksa' diye biraz sitemle bir ağaç dalı aldım ve oluğu açmaya uğraştım

Ben böyle uğraşırken elimdeki dal kırılarak çeşmeyi tıkadı ve biraz evvel incecik de olsa akan su, artık sadece damlıyordu
Bu kez 'Hiç olmazsa eskisi kadar aksın' diye zorladım, çeşme tamamen tıkandı

Ben yine açmak için uğraşırken birden Hızır göründü ve bana 'Tıkandı baba tıkandı, artık uğraşma' diye seslendi

O gün bu gün adım 'Tıkandı Baba' kaldı

Hangi dala elimi attıysam o dal kurudu
Tıkandı Baba'nın anlattıkları merhametli Sultan Mahmud'u üzer

Saraya dönerken adamlarına bir hindinin içine altın doldurup kahveye götürmelerini emreder

Akşamüzeri hindiyi alan Tıkandı Baba çok mutlu olur

Ancak 'Viran olası hanede evlad u iyal var. Çoluk çocuk evde aç biilaç bekleşirler. En iyisi ben bu hindiyi satayım da evimin ihtiyaçlarını göreyim' der ve hindiyi satar.
Ertesi gün adam göndererek Tıkandı Baba'nın durumunu soran padişah, bir değişiklik olmadığını öğrenince adamlarına:
Bir ay boyunca bu adama her gün bir tepsi baklava göndereceksiniz. Her baklava diliminin altında da bir altın olacak diye emir verir

Adamlar söylenileni yerine getirir ve bir tepsi baklavayı götürüp Tıkandı Baba'ya verirler.

Ancak Tıkandı Baba, tıpkı daha önceden gönderilen hindi gibi bu baklavayı da satar

Tabi Tıkandı Baba’nın aklına nereden gelsin baklavadan hindiden altın çıkacağı…
Sultan Mahmud bir ay sonra, bu sefer üzerinde padişah kıyafetleri ile Tıkandı Baba'nın kahvehanesine gider

Padişah, Tıkandı Baba'ya sorar:
- Tıkandı Baba sana hiç baklava gelmedi mi?
- Geldi Sultanım, hem de her akşam.
- Peki sen ne yaptın o baklavaları?
- Sattım, evimin ihtiyaçlarını giderdim Sultanım.
Bunun üzerine padişah, Tıkandı Baba'nın bu haline dayanamaz ve onu alıp saraya götürür

Hazine odasının kapısını açtırarak 'Şuradan küreği al, daldır, ne gelirse hepsi senindir' der

Tıkandı Baba heyecandan küreği ters tutarak altın yığınına daldırır. Küreği kaldırıp bakar ki küreğin ucunda düşmek üzere olan bir altın var. Bunun üzerine padişah, 'Baba senin burada nasibin yok' der.
Sonra da adamlarına 'Alın bu adamı Mahmutpaşa'ya götürün. Bir taş beğensin. O taşı ne kadar uzağa atarsa o mesafedeki malı mülkü ona verin' diye emreder

Çok sevinen Tıkandı Baba, büyük bir taş parçasını alır, büyük gayretler sonucu kaldırır ancak tam atacağı sırada heyecandan elindeki taş başına düşer ve Tıkandı Baba oracıkta ölür
Adamlarından bu durumu öğrenen Sultan Mahmud artık ne yapsın?

'Vermeyince Mabud, neylesin Mahmud' sözüyle bu hikayeyi özetler...
Tıkandı baba ağır cünüp
 

7 Eki 2019

7,607 Mesaj

23,796 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
7 Eki 2019
Mesajlar
7,607
Tepkime puanı
23,796
Konum
İST
vayttt..derin bahis haa...
aysbergin görünmeyen yüzü varmış...
abi listelemeye gerek yok yapacak birşeyde yok vermeyince vermiyor mahmud.. ben kendimede degil sevdigimiz dostlara versin dedim ama olmuyor. özellikle sharke tikeyim bahtını az para degil dün 500 bugün 750 1250 güzel para sıfır kazanç yok olmuyor istemiyor forumca para hiç birimizi doktorun kuponu çok iyiydi fener sikti sharkeyide fener sikmiş kendim dün ogluma dedim egerki gs puan kaybediyorsa bizde kaybedecez klasikdir yıllardır bu böyle bugün burdada yazdım ama ona ragmen oynadık yapacak birşey yok ...

bizi high kurtacak yada altın yarrakmı tarrakmı bir medellin abim var o :D
 

marnop

Kasa silken
TC Onaylı

2 Kas 2019

5,287 Mesaj

11,162 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
5,287
Tepkime puanı
11,162
Konum
-
Tebdil-i kıyafet İstanbul’u teftiş etmeye çıkan Sultan II. Mahmud’un yolu bir kahvehaneye düşer
Müşteriler bu kahvehanenin sahibine ‘Tıkandı Baba’ diye seslenmektedir
Padişah bunu garipser ve merak edip sorar: Bu Tıkandı Baba namı nereden gelmektedir?
Bunun üzerine uzun hikayesini anlatmaya başlar Tıkandı Baba
Bundan birkaç sene önce rüyamda bir havuzun etrafını çevrelemiş bir kalabalığa rastladım

Bir baktım burada herkesin gürül gürül akan bir çeşmesi var

Benimkini sordum, ince bir suyun nazlanarak aktığı küçük bir çeşme gösterdiler
Üzüldüm tabi

Sonra “Benimki de onlarınki gibi aksa' diye biraz sitemle bir ağaç dalı aldım ve oluğu açmaya uğraştım

Ben böyle uğraşırken elimdeki dal kırılarak çeşmeyi tıkadı ve biraz evvel incecik de olsa akan su, artık sadece damlıyordu
Bu kez 'Hiç olmazsa eskisi kadar aksın' diye zorladım, çeşme tamamen tıkandı

Ben yine açmak için uğraşırken birden Hızır göründü ve bana 'Tıkandı baba tıkandı, artık uğraşma' diye seslendi

O gün bu gün adım 'Tıkandı Baba' kaldı

Hangi dala elimi attıysam o dal kurudu
Tıkandı Baba'nın anlattıkları merhametli Sultan Mahmud'u üzer

Saraya dönerken adamlarına bir hindinin içine altın doldurup kahveye götürmelerini emreder

Akşamüzeri hindiyi alan Tıkandı Baba çok mutlu olur

Ancak 'Viran olası hanede evlad u iyal var. Çoluk çocuk evde aç biilaç bekleşirler. En iyisi ben bu hindiyi satayım da evimin ihtiyaçlarını göreyim' der ve hindiyi satar.
Ertesi gün adam göndererek Tıkandı Baba'nın durumunu soran padişah, bir değişiklik olmadığını öğrenince adamlarına:
Bir ay boyunca bu adama her gün bir tepsi baklava göndereceksiniz. Her baklava diliminin altında da bir altın olacak diye emir verir

Adamlar söylenileni yerine getirir ve bir tepsi baklavayı götürüp Tıkandı Baba'ya verirler.

Ancak Tıkandı Baba, tıpkı daha önceden gönderilen hindi gibi bu baklavayı da satar

Tabi Tıkandı Baba’nın aklına nereden gelsin baklavadan hindiden altın çıkacağı…
Sultan Mahmud bir ay sonra, bu sefer üzerinde padişah kıyafetleri ile Tıkandı Baba'nın kahvehanesine gider

Padişah, Tıkandı Baba'ya sorar:
- Tıkandı Baba sana hiç baklava gelmedi mi?
- Geldi Sultanım, hem de her akşam.
- Peki sen ne yaptın o baklavaları?
- Sattım, evimin ihtiyaçlarını giderdim Sultanım.
Bunun üzerine padişah, Tıkandı Baba'nın bu haline dayanamaz ve onu alıp saraya götürür

Hazine odasının kapısını açtırarak 'Şuradan küreği al, daldır, ne gelirse hepsi senindir' der

Tıkandı Baba heyecandan küreği ters tutarak altın yığınına daldırır. Küreği kaldırıp bakar ki küreğin ucunda düşmek üzere olan bir altın var. Bunun üzerine padişah, 'Baba senin burada nasibin yok' der.
Sonra da adamlarına 'Alın bu adamı Mahmutpaşa'ya götürün. Bir taş beğensin. O taşı ne kadar uzağa atarsa o mesafedeki malı mülkü ona verin' diye emreder

Çok sevinen Tıkandı Baba, büyük bir taş parçasını alır, büyük gayretler sonucu kaldırır ancak tam atacağı sırada heyecandan elindeki taş başına düşer ve Tıkandı Baba oracıkta ölür
Adamlarından bu durumu öğrenen Sultan Mahmud artık ne yapsın?

'Vermeyince Mabud, neylesin Mahmud' sözüyle bu hikayeyi özetler...
Yemin ediyorum aynı ben. Tıkamışlar marnopa
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
senle bir soy bagı felan varmı len altın tarrak abim benim :D :D :D seviliyorsun cansın beni ne zaman kırpcan randevu alamadım bir türlü sana
Her gün bahis alırsak,kumar oynarsak ve sonrada parasız kalırsak ne babası oluruz:D
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
abi listelemeye gerek yok yapacak birşeyde yok vermeyince vermiyor mahmud.. ben kendimede degil sevdigimiz dostlara versin dedim ama olmuyor. özellikle sharke tikeyim bahtını az para degil dün 500 bugün 750 1250 güzel para sıfır kazanç yok olmuyor istemiyor forumca para hiç birimizi doktorun kuponu çok iyiydi fener sikti sharkeyide fener sikmiş kendim dün ogluma dedim egerki gs puan kaybediyorsa bizde kaybedecez klasikdir yıllardır bu böyle bugün burdada yazdım ama ona ragmen oynadık yapacak birşey yok ...

bizi high kurtacak yada altın yarrakmı tarrakmı bir medellin abim var o :D

al sana çiçek gibi bahiss...

1614883285397.png
 

tunky

TC Onaylı

9 Ara 2019

8,660 Mesaj

14,048 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
8,660
Tepkime puanı
14,048
Konum
.
bir freebet olsa da kaybetsek :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt