1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Haziran 2022

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Derbi

The wild wild cola :)
TC Onaylı

12 Şub 2020

15,065 Mesaj

23,514 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Şub 2020
Mesajlar
15,065
Tepkime puanı
23,514
Yaş
40
Konum
İstanbul
Baba vallahi cola çok kötü birşey..1 tane yararlı yanı yok. belki mide bozulursa işe yarıyor derler. oda muamma

Valla bende yarar saglasın diye içmiyorum ama yok yani.. gece susuyorum uyanıp su yerine cola içiyorum :(
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
Gamsız ı bılırsınız ozunde kotu çocuk degıldır ama kumar cok fena bozmus onu,yaptığım ınsanlıgı sankı ona kötülük yapmışım gıbı anlatıyor mııllete , ustune ustluk bıde tehdıt edıyor benı, yazıktır, ayıptır, gunahtır be kardeş,zaten kurus odeme de alamıyoruz senden yıllardır, @sharke ta Allah sahıdıdır.burda dostları var herkese benı hakkımda konusuyormu dıye soruyormus, faustino boyle dıyor dersınız sıze zahmet
Hayatım boyunca hiç kimseyi tehdit etmedim, posta koymadım. Çünkü; benim de asla kaldıramayacağım tek şey tehdit edilmek ve bana posta konulmasıdır. :( Hele ki birine yardımcı olup borç vermişsem ve bunun karşılığı tehdit ediliyorsam çok zoruma gider. Direk bulurum onu ya sen benim kafama sık ya da ben senin sıkacağım derim. Ve hiç acımam düşünmem de sıkarım!.. Arkadaş tehdit etmek nedir yav? :mad::mad::mad: Param yok ödeyemiyorum de. Olunca ödeyeceğim de... Hakkını helal et de... Gık dersem namerdim, eyvallah derim. Ama borcunu ödemez bir de tehdit edersen adama orda dur bakalım biraz, ağır ol derler. Kolunu bacağını kırıp götüne sokarlar. :mad::mad: Ödeyemeyeceksen almayacaksın kardeşim. 100 - 200 olur sıkıntı olmaz ama büyük meblağ borç aldıysan ödeyeceksin! Hani bir laf vardır yiyemeyeceğin aletin altına yatmayacaksın! Eğer yattıysan da o aletten kaçmayacaksın paşa paşa yiyeceksin.

Bu arada bana da borcu olup ödemeyen/ödeyemeyen arkadaşlar var ve olmaya da devam ediyor. Gerçi hiç kimseyi sıkıştırmıyorum, mesaj bile atmıyorum bu konuyla ilgili. Canları sağolsun, hakkım varsa helal olsun. Ama olur da sorarsam ya da bir mesaj atıp sorarsam sakın ola bana öyle tehdit ve posta koyma şeklinde yaklaşmayın dostlarım, kardeşlerim. Param yok yazarsınız, olunca ödeyeceğim yazarsınız. Ya da abi para da yok iş de yok, hakkını helal et yazarsınız, olur biter. Zaten verdiğim paralar ufak tefek paralar. O yüzden ters şekilde yaklaşmayın ki hayatımızı bok etmeyelim :(

Diğer taraftan sadece bana değil; hiç kimseye bu şekil yapmayın. Herkes @faustino gibi anlayışlı ya da sabırlı olmayabilir. 5 TL için bile yeri geliyor adam öldürülüyor. :( Borç alın ama ödeyebileceğiniz borcu alın. Ne kendinizi ne de başkasını yakın! :(
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Gamsız bunu daha öncede yapmıştı. Niye yapıyor anlamıyorum. kendi değerini düşürüyor. Borç miktarınında bağımsız, borç aldığınız ile İletişimi koparmayın. Ses verin yeter. :)
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Gamsız bunu daha öncede yapmıştı. Niye yapıyor anlamıyorum. kendi değerini düşürüyor. Borç miktarınında bağımsız, borç aldığınız ile İletişimi koparmayın. Ses verin yeter. :)
Adam yumusak karnımızı bılıyor ben oyle onun gıbı aılemı etrafımı hıce sayamam ne olursa olsun dıyemem.takılıyor ıste
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Hayatım boyunca hiç kimseyi tehdit etmedim, posta koymadım. Çünkü; benim de asla kaldıramayacağım tek şey tehdit edilmek ve bana posta konulmasıdır. :( Hele ki birine yardımcı olup borç vermişsem ve bunun karşılığı tehdit ediliyorsam çok zoruma gider. Direk bulurum onu ya sen benim kafama sık ya da ben senin sıkacağım derim. Ve hiç acımam düşünmem de sıkarım!.. Arkadaş tehdit etmek nedir yav? :mad::mad::mad: Param yok ödeyemiyorum de. Olunca ödeyeceğim de... Hakkını helal et de... Gık dersem namerdim, eyvallah derim. Ama borcunu ödemez bir de tehdit edersen adama orda dur bakalım biraz, ağır ol derler. Kolunu bacağını kırıp götüne sokarlar. :mad::mad: Ödeyemeyeceksen almayacaksın kardeşim. 100 - 200 olur sıkıntı olmaz ama büyük meblağ borç aldıysan ödeyeceksin! Hani bir laf vardır yiyemeyeceğin aletin altına yatmayacaksın! Eğer yattıysan da o aletten kaçmayacaksın paşa paşa yiyeceksin.

Bu arada bana da borcu olup ödemeyen/ödeyemeyen arkadaşlar var ve olmaya da devam ediyor. Gerçi hiç kimseyi sıkıştırmıyorum, mesaj bile atmıyorum bu konuyla ilgili. Canları sağolsun, hakkım varsa helal olsun. Ama olur da sorarsam ya da bir mesaj atıp sorarsam sakın ola bana öyle tehdit ve posta koyma şeklinde yaklaşmayın dostlarım, kardeşlerim. Param yok yazarsınız, olunca ödeyeceğim yazarsınız. Ya da abi para da yok iş de yok, hakkını helal et yazarsınız, olur biter. Zaten verdiğim paralar ufak tefek paralar. O yüzden ters şekilde yaklaşmayın ki hayatımızı bok etmeyelim :(

Diğer taraftan sadece bana değil; hiç kimseye bu şekil yapmayın. Herkes @faustino gibi anlayışlı ya da sabırlı olmayabilir. 5 TL için bile yeri geliyor adam öldürülüyor. :( Borç alın ama ödeyebileceğiniz borcu alın. Ne kendinizi ne de başkasını yakın! :(
Abı alırken agam pasam odemeye gelınce sen kım oluyorsun, ya yasını de zor dırumda bırakmıs adam valla bunca ettıgımız muhabbete yazıklar olsun, zaten tek tabanca olsam cok farklı seyler olurdu
 

Rollcat

TC Onaylı

9 Kas 2019

18,800 Mesaj

60,214 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Kas 2019
Mesajlar
18,800
Tepkime puanı
60,214
Yaş
58
Konum
dünya
Hayatım boyunca hiç kimseyi tehdit etmedim, posta koymadım. Çünkü; benim de asla kaldıramayacağım tek şey tehdit edilmek ve bana posta konulmasıdır. :( Hele ki birine yardımcı olup borç vermişsem ve bunun karşılığı tehdit ediliyorsam çok zoruma gider. Direk bulurum onu ya sen benim kafama sık ya da ben senin sıkacağım derim. Ve hiç acımam düşünmem de sıkarım!.. Arkadaş tehdit etmek nedir yav? :mad::mad::mad: Param yok ödeyemiyorum de. Olunca ödeyeceğim de... Hakkını helal et de... Gık dersem namerdim, eyvallah derim. Ama borcunu ödemez bir de tehdit edersen adama orda dur bakalım biraz, ağır ol derler. Kolunu bacağını kırıp götüne sokarlar. :mad::mad: Ödeyemeyeceksen almayacaksın kardeşim. 100 - 200 olur sıkıntı olmaz ama büyük meblağ borç aldıysan ödeyeceksin! Hani bir laf vardır yiyemeyeceğin aletin altına yatmayacaksın! Eğer yattıysan da o aletten kaçmayacaksın paşa paşa yiyeceksin.

Bu arada bana da borcu olup ödemeyen/ödeyemeyen arkadaşlar var ve olmaya da devam ediyor. Gerçi hiç kimseyi sıkıştırmıyorum, mesaj bile atmıyorum bu konuyla ilgili. Canları sağolsun, hakkım varsa helal olsun. Ama olur da sorarsam ya da bir mesaj atıp sorarsam sakın ola bana öyle tehdit ve posta koyma şeklinde yaklaşmayın dostlarım, kardeşlerim. Param yok yazarsınız, olunca ödeyeceğim yazarsınız. Ya da abi para da yok iş de yok, hakkını helal et yazarsınız, olur biter. Zaten verdiğim paralar ufak tefek paralar. O yüzden ters şekilde yaklaşmayın ki hayatımızı bok etmeyelim :(

Diğer taraftan sadece bana değil; hiç kimseye bu şekil yapmayın. Herkes @faustino gibi anlayışlı ya da sabırlı olmayabilir. 5 TL için bile yeri geliyor adam öldürülüyor. :( Borç alın ama ödeyebileceğiniz borcu alın. Ne kendinizi ne de başkasını yakın! :(

Komutanım bende bütün detaylar var. Yazmıyodum ama sen yazıp hemde bu kadar uzun yazınca ,karalayalım birkaç satır..

burda en sevilen sayılan adamsın . o parayı bende iste sana vermem.. Bak net konuşuyorum sana dahi o parayı vermem baba.

Ödeyemeyeceğinden değil , dünya hali insanlık hali olumsuz bir durum olur birbirimize mahçup oluruz mahçup olmak bi yana beni ziyadesiyle etkiler.
Beni derken burada 100 kişi tanıyorsam 100 ünüde etkilecek rakkam var ortada..

Gelelim gamsıza , örnek vercek olursam @Biomet @faustino neyse gamsızda benim için odur.
Bakın benim için diyorum çünkü para alışverişine hiç girmedim. Mesut wildlerdi beni olayımız budur.

gelelim sadede , Beni yatırıp siksen ben o parayı vermezdim mesuta. Çünkü zaten geçmişten bildiğimiz muhtelif olaylarına hep beraber şahit olduğumuz bi insan.. Para borç konusundaki tutumu belli. Bu konunun dışında zaten iyi bir arkadaştır. Ama burda olduğu gibi wild vs durumlar dışında kesinlikle para konularına girmeyeceğim bazı insanlar gibi onunda durumu budur...

Geelim ödeme konusuna , para 5-10k değil ki , ciddi bi para. Mesutu yatırıp siksen afedersin o para çıkmaz.. Zaten battım diyor adam..

@faustino a söylediğim gibi , ödiycem diyor. Ama Allah kerim tabi...
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Bayağı bir para imiş. Aslında miktar az da olsa yapılana hoş görü ile yaklaşılmaması lazım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt