1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet - Haziran 2022

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

okan4050

TC Onaylı

26 Nis 2020

8,025 Mesaj

7,572 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Nis 2020
Mesajlar
8,025
Tepkime puanı
7,572
Konum
istanbul
Hiç bı şey anlamadim Aga.Olmayan korner için daha tatmin edici yorumlarını okumustum ama veda mektubundan bişey anlamadım.
Özetle baba kayan bir hayat ve bu işten artık elini çekmek isteyen bir adam var karşında umarım dilediği gibi olur herşey
 

fıratfırat

TC Onaylı

6 Eki 2019

2,113 Mesaj

2,430 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
2,113
Tepkime puanı
2,430
Konum
Evren
bu veda değil ya. küçük satır araları. koca bir ömrü 2 satıra nasıl sığdıracaksın. neyi anlatıp nerde bağlayacaksın. aklından geçenlerin yakalayabildiğin kadarını, yazıya dökebiliyorsun . e bizde de akıl namına birşey kalmadığı için herşey yarım, herşey eksik.
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
valla abi bu bok (evet altılı ganyan en büyük boktur) böyle zaanlarda para veriyor

geçen cuma bilinen bir tahminci 1 tane at söyledi

500 bin vermesi gereke Bursa programı 60 bin verdi :)

aslında iş değil de işte maçlar kalmadı sinerj olsun diye bi de büyük para alırız hayainden ötürü

dedim kendim de inanmadım adam başlığa giriyor dehhhhhhhhh den başka birşey yazmıyor :D s2yim yaptığın sinerjyi amk
Sans ağa. Hipodromda görevli arkadaşım var. Jokeylere filan yapışır altılı verin diye. Geçen sayı son biri vermis. 250 lira tutuyormuş. Bu 50 liralık yapıyor. Bayağı yüksek bir ikramiye veriyor. 250 lik yapsa tutuyor. Bize atsa belki yatıracağız.
 

5 Ocak 2020

28,155 Mesaj

33,021 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 Ocak 2020
Mesajlar
28,155
Tepkime puanı
33,021
Konum
Göttingen
bu veda değil ya. küçük satır araları. koca bir ömrü 2 satıra nasıl sığdıracaksın. neyi anlatıp nerde bağlayacaksın. aklından geçenlerin yakalayabildiğin kadarını, yazıya dökebiliyorsun . e bizde de akıl namına birşey kalmadığı için herşey yarım, herşey eksik.

ben de veda sandımdı :D

ama şu pc parçalama işine bayıldım, bozulan 2010 şu an kullandığım düşük kapasteli 2012 model

içindekileri alıp + silip geri dönşümde ezdiricem amk silindiri de benim kullanmam lazım aslında

veya vakıflara geri dönüşüm zımbırtısına

yakılması gereken bir sürü kupon tahmin kağıdı maç tahmini yazılacak müsvedde kağır o bu şu.. puff evi yakmam lazım
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
agalar beyler. benim kumarım burda biter. önümde şu an bir bilgisayar var. ben bunu yatmadan hemen önce parçalara atıp çöp kutusuna atacam. tabi yanında çöp olmuş hayatımı da iliştirecem.
ha bilgisayar sadece bir simge.. ihtiyacı olan birine de verebilirim ya da satıp parasını ihtiyaçlarım için de kullanabilirim ama o zaman hıncımı alamam. bana bilmem kaç yüz bine mal olan birşeye insaf edecek değilim .
20 li yaşlarda dünyayı değiştirebilecek güçte hissederken, .
30 lu yaşlardan itibaren, kelimenin tam anlamıyla kayıp bir 10 yıl bıraktım geride.
e yaşayacak kaç günüm kaldı bilmiyorum ama 40 lı yaşlarım kesinlikle aynı şekilde geçmeyecek. ben daha 1 ay önce zaten kendime söz vermiştim.
bu iş , benim yaşamıma tesir ettiğin gün çoktan harekete geçmeliydim ama geç kaldım.
borç harç sınırlı . 35-40 bin kadar. o da son 3-4 ayda oluştu . 2 ayda halledilebilecek bir tutar. ancak işin başka bir boyutu var ki; hayatımı aldı benden. hele hele herşeyi içimde yaşayıp dışarı hiç bir şey yansıtmamaya çalışmak üstümde büyük yük oluşturdu. ve günün sonunda temiz delirdim.

bugün ev konusu geçti.. yıllar da karışıyor artık daha 2019 yılının bilmem kaçıncı ayında hesabımda 1 milyon net nakit vardı. bir ev almayı planlıyordum. tam ben noktayı koyduğum anda, allah razı olmasın bir arkadaşın amerikaya geçmek durumunda kalması nedeniyle sen ev arıyordun gel evi ben sana uygun fiyattan vereyim dedi. evi dubleks 1.2 fiyat biçti.benim dönüm noktalarımdan biri de işte budur. .2 yi çıkarmak için 3 ayda hesabımda .2 dahi kalmamıştı. sonrası çorap söküğü. çok düştük kalktık ama demem o ki kazanmanın sınırı yok. çünkü hayallerin sınırı yok. hayallerimizin esiri olmayalım lütfen.

tam ali abime iyi bakın diyecem beni bir gülme alıyor. ali abim foruma iyi bak.
2 satır yacacaktım ulan yine 2-3 paraf oldu.

1 yıl boyunca geriye dönüp bakmak yok. ardıma ve ardımda bıraktıklarıma bakmak yok . beli daha güzel günlerde görüşürüz. belki de görüşemeyiz yaşamın ne sunacağı muamma.
o kadar üşengeçim ki buraya yazmış olayım.
okuyabilen okur. okuyamayan da özet geçer.
herkeşe iyi geceler .
Nereye ya

Dur bi

Haftaici bulusalim senle ?
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
Sans ağa. Hipodromda görevli arkadaşım var. Jokeylere filan yapışır altılı verin diye. Geçen sayı son biri vermis. 250 lira tutuyormuş. Bu 50 liralık yapıyor. Bayağı yüksek bir ikramiye veriyor. 250 lik yapsa tutuyor. Bize atsa belki yatıracağız.
Abi alsana surekli

Benim tanidiklar var

Her gun 3 5 bin altili yapiyor
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
bu veda değil ya. küçük satır araları. koca bir ömrü 2 satıra nasıl sığdıracaksın. neyi anlatıp nerde bağlayacaksın. aklından geçenlerin yakalayabildiğin kadarını, yazıya dökebiliyorsun . e bizde de akıl namına birşey kalmadığı için herşey yarım, herşey eksik.
Heeyy sana diyom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt