1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Başlığı-8

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Demek istediğini anladımda bizim insanlarımız neden namaz kılıyor, hacı diye insanlara extra güven duyuyor, yıllardırda anlamam.
Mevcut düzen bazı kesim insanı İslamı koşullar içinde bile hak yemesine çalmasına rapmen hiç oralı olmadan yoluna devam etmesine yitiyor bazı kesimi de kılıf olarak kullanmaya amaç bırakıyor. Hiç bir parti görüşüm yok Muhsin başkanın vefatından sonra ama 2000 den önce ki İslami bakış ile şimdiki arası dağlar kadar fark. Namaz kılan bir insana çevrede kılmayanlar tarafından bir saygı vardı ama şimdi ben iş veren kesiminde namaz kılan gördüğümde temkinli oluyorum buna da beni mevcut düzen mecbur bırakıyor. Dilinden hak adalet Allah kitap düşürmeyenler işçi hakkına geldimi budur diyip geri yaslanıyor.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Mevcut düzen bazı kesim insanı İslamı koşullar içinde bile hak yemesine çalmasına rapmen hiç oralı olmadan yoluna devam etmesine yitiyor bazı kesimi de kılıf olarak kullanmaya amaç bırakıyor. Hiç bir parti görüşüm yok Muhsin başkanın vefatından sonra ama 2000 den önce ki İslami bakış ile şimdiki arası dağlar kadar fark. Namaz kılan bir insana çevrede kılmayanlar tarafından bir saygı vardı ama şimdi ben iş veren kesiminde namaz kılan gördüğümde temkinli oluyorum buna da beni mevcut düzen mecbur bırakıyor. Dilinden hak adalet Allah kitap düşürmeyenler işçi hakkına geldimi budur diyip geri yaslanıyor.

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bana göre 2000'den sonraki bir durumda değil. Bayağı eski bir sorun.
 

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Ben öyle şeyler duyuyorum ki etraftan
Misal önceden anlasiyorlar belli sekilde sözle sonra bir taraf emir aldığı yerden başka direktifler alıyor onceki sözler yenmiş vs oluyor
Kamuya bagliysan hiçbir söz geçerli olmaz
Kısaca çünkü bir sürü baş var kimseyi suclayamazsin suclamakta doğru değil bence
Ama bir yerde ezilecek bir baş mutlaka vardır eğer ki o en tepede ki adam değilse.
Çıkıp hk arayıp aradaki başı ezersin hakkını alırsın.
Ama burda şöyle bişey var
Yüksek maaşlılar maaşını almaya devam ediyorsa her kes klüp bulsun diyen adam da maaşını alıp devam ediyordur ve bu adam o gençleri kendi hakkı karşılığında yarı yolda bırakmıştır kısaca sı satmıştır. Bunlar daha genç hukuk yol yordam bilmezler tabi adam da rahat rahat çıkıp demiştir bişe olmaz diye bu olay patlasın ilk işinden olacak adam o klüp bulun diyen adam olur gör bak

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Bana göre 2000'den sonraki bir durumda değil. Bayağı eski bir sorun.
Yok derine inersek genel olarak öyle doğru ben yüzeysel anlamda dedim 2000 öncesini. Yani bu dini hakkıyla yaşayan o zamanlar daha çoktu demek istediğim buydu aslında.
Şuan bu dinin kaymağını yiyen çok yazaşayan az

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

1 Ocak 2020

6,636 Mesaj

11,933 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
1 Ocak 2020
Mesajlar
6,636
Tepkime puanı
11,933
Konum
İstanbul
Ama bir yerde ezilecek bir baş mutlaka vardır eğer ki o en tepede ki adam değilse.
Çıkıp hk arayıp aradaki başı ezersin hakkını alırsın.
Ama burda şöyle bişey var
Yüksek maaşlılar maaşını almaya devam ediyorsa her kes klüp bulsun diyen adam da maaşını alıp devam ediyordur ve bu adam o gençleri kendi hakkı karşılığında yarı yolda bırakmıştır kısaca sı satmıştır. Bunlar daha genç hukuk yol yordam bilmezler tabi adam da rahat rahat çıkıp demiştir bişe olmaz diye bu olay patlasın ilk işinden olacak adam o klüp bulun diyen adam olur gör bak

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bu dünya böyle zaten
birileri birilerini uyutma halinde olacakki uyanık olan ayakta kalsin
 

9 Ara 2019

5,766 Mesaj

14,058 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
9 Ara 2019
Mesajlar
5,766
Tepkime puanı
14,058
Yaş
43
Konum
Hatay
Bu dünya böyle zaten
birileri birilerini uyutma halinde olacakki uyanık olan ayakta kalsin
İşte aynen öyle. Ben ilkokul tatillerinde 2 gün cami 3 gün sanayi ye giderek kuran okumaya başladım. Son 7.8 yıldır sorgulamaya başladım mesela.

Konu konuştukça uzar gider.
Sohbete doyum olmaz sabah 5 kalk 2 saat yol var 8 iş başı herkese hayırlı geceler

SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Dini konuları çok sorgulama derlerdi. Büyüyünce ise çok sorgular oldum.:)
 

1 Ocak 2020

6,636 Mesaj

11,933 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
1 Ocak 2020
Mesajlar
6,636
Tepkime puanı
11,933
Konum
İstanbul
Dini konuları çok sorgulama derlerdi. Büyüyünce ise çok sorgular oldum.:)
Ben hiç sorgulamadim ilk andan beri sacma geldi dinler genel olarak.
din ogretmeni sınıftan attı iki tokat atip:D bir sekilde muaf oldum dersten 3 sene orta okulda ondan sonrada bir ilgim hiç olmadı
Yalnız saygı duyarım insan neye inanıyorsa inansın karışmam .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt