okan4050
TC Onaylı
26 Nis 2020
8,025 Mesaj
7,572 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Abi inan zor çok zor her şehirde böylemi bilmiyorum ama bizim burda gerçekten çok zordu hani işletme diyip geçmeyelim abiOkumuş adam baş tacıdır eyvallah da,,, bu bölüm bu kadar kolay mı
Çevremde 5 üni mezununun 6 su bu bölümde ?
Yaradan yar ve yardımcınız olsun, ekmek aslanın götünde bu aralar☹
