3 Kas 2019
50,436 Mesaj
98,584 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ahaha harikaymış.Sabah rüya gördüm, hayrolsun. Lüks bir gemi, tekne gibi bir yerdeyiz. BetForumu’nun 1. yılını kutluyoruz. Eğlence, alkol, ortam gırla. Sonra sıra bu 1. yıl çekilişine geliyor. Herkesin fiziki biletleri var ellerinde. Birkaç bilet artıyor ve admin bunları en büyüğümüz @chatlackali ’ye vermek doğru olur diyor ve beni görevlendiriyor. Gidip komutanımızı buluyorum, biletleri teslim ediyorum. Büyük ödül de gidip verdiğim biletlerden birine çıkıyor, komutanımız kazanıyor. Bana da sakal atıyor, sen getirdin diye.
5 Eyl 2019
9,690 Mesaj
50,431 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Sabah rüya gördüm, hayrolsun. Lüks bir gemi, tekne gibi bir yerdeyiz. BetForumu’nun 1. yılını kutluyoruz. Eğlence, alkol, ortam gırla. Sonra sıra bu 1. yıl çekilişine geliyor. Herkesin fiziki biletleri var ellerinde. Birkaç bilet artıyor ve admin bunları en büyüğümüz @chatlackali ’ye vermek doğru olur diyor ve beni görevlendiriyor. Gidip komutanımızı buluyorum, biletleri teslim ediyorum. Büyük ödül de gidip verdiğim biletlerden birine çıkıyor, komutanımız kazanıyor. Bana da sakal atıyor, sen getirdin diye.
23 Eyl 2019
197 Mesaj
92 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ee herhalde yani takada yapacak haliniz yok...koskoca Betforumu burasıAhaliyi gaza getirmeyin lütfen :) Gemide değil lüks gemi diyor :)
23 Tem 2020
80 Mesaj
31 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
17 Haz 2020
10,198 Mesaj
15,877 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ne olmazYok be olmaz bu is
11 Kas 2019
7,206 Mesaj
14,951 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
5 Eyl 2019
9,690 Mesaj
50,431 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
@admin kac gundur yazıp duruyorsun yok @asklanbac oyle aykut boyle , yok onun sayesınde kuruldu bu forum,atsın elını cebıne de 1betforumu için bır org yapsın bir de sahada gorelım kendısını :)