29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
yahu o daha koyuyor zaten. Bizden çıkıyor birde bir dünya yol gidiyor ama bizden ucuza içiyorlarbulgar rakısını napcan baba.Adamlar bildiğin bizim yeni rakıyı nerdeyse yarı fiyatına içiyor..Böyle bi saçmalık nerde görülmüş.
biz ihraç ediyoz adamlar bizden ucuza içiyo.amk böyle işin.
5 Kas 2019
19,495 Mesaj
50,293 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Wildlimiyim?
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Biz oraya taşınsak vallahi indirim falan bize dokunmaz bir müddet. gömerizkur her geçen gün fırlıyor. 6-7 liraya 2-3 litre bira alırsınız yani litrelik alırsanız. Şişe alacağım derseniz indirimle en iyi biralardan birini 1.5-2 liraya alırsınız.
Burada mahalle arasındaki bakkallarda bile indirimler oluyor. Örneğin 4 liraya denk geliyor yarım kilo yoğurt onu 2.5 liraya indirebiliyorlar, ekmek bira viski çikolata aklınıza gelen her üründe discount olayı var. İNDİRİMSİZ ASLA ÜRÜN ALMIYORUM. HER ÜRÜNÜ indirimdeyken alıyorum evde hazır oluyor böylece lazım olduğunda çok para vermiyorum. İndirim takip ediyorum fazla para vermiyorsun ve keyifli oluyor alışveriş.
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
5 Eyl 2019
9,690 Mesaj
50,431 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Biz oraya taşınsak vallahi indirim falan bize dokunmaz bir müddet. gömerizBeleş gibi birşey
9 Kas 2019
18,800 Mesaj
60,214 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
yahu o daha koyuyor zaten. Bizden çıkıyor birde bir dünya yol gidiyor ama bizden ucuza içiyorlarBizde vergi içiyor, vergi ilede zigikiyoruz. İçki yerine vergi içiyoruz. Vergi cenneti a.q
9 Kas 2019
18,800 Mesaj
60,214 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ya çok saçma ürünler pahalı ama genel gıda ürünlerinde orta üstü bir gelire sahipsen rahat yaşıyorsun. Tabi ki İstanbul'a alışmış arkadaşlar zorlanabilir fakat sahildeki bara, discoya gidelim 2 kişi çerezimi yemeğimi yiyeyim 2 duble içeyim max 80-100 lira hesap ödeyeyim diyorsanız burası muazzam bir yer.
Avrupa'nın en geri kalmış ülkesi ama en güzel şehirlerinden biri :)