13 Şub 2020
3,298 Mesaj
6,332 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
18bet şitesine yatırım yapmayı düşünen varsa bir süre beklesin bence..Az önce benden selfi ve fatura resmi istediler daha önce istedikleri belgelere ek olarak hemen gönderdim..Ödeme yapmaya niyetleri yok ama bahanede bulamıyorlar..Koskoca 18bet bürosu merdiven altı dediğimiz siteler gibi davranıyor ama iş inada bindi alana kadar ugraşıcam bu parayı..Para yatırıp bonus kullanmayan oyunculardan bile 5 katı çevrim yapmasını istiyorlarmış bizim beğenmediğimiz siteler bile bu kadar düşmemişti..Jeton çekimlerde %7 komisyon alıyor diye böyle bir uygulamaları varmış..Kİmsede demiyor ki o zaman alternatif seçenekler göster işlem maliyetlerinini müşteriye kitlemeye çalışma..
