2 Kas 2019
35,334 Mesaj
101,625 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Şunuda atayım 18bet sitesine kurumsal ve büyük firma diye 500 yatırıp 500 bonus aldım yaklaşık 50 tane bahis yaptıktan sonra aşırı zor olan çevrimini tamamladım ve çekim talebi verdim..Standart prosedür olarak 48 saat revizyon süresi diyip beklettiler..Bir saat kadar öncede mail atıp kimlik ön arka resim fatura ve jeton screenshot istediler gönderdim hemen.Bakalım çamura yatmak için bahane bulabilecekler mi yoksa efendi gibi ödeyecekler mi..Eğer ödeme gelirse 260 lirayı 4*65 şeklinde çekiliş yaparız artık..
Ekli dosyayı görüntüle 24654
Adres ver olay kasalım baba