1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Başlığı - 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Hocam kusura bakma ama çok alıngan tuhaf bi yapın var 1 aydır yazacam yazayım
Berberler ile alakalı bi postuma ayar oldun o günden beri ne like ne alıntılama yaptın bana mevzumu değil ama çabuk gönül koyuyorsun basit konulara
Tuhaf ha :)

Sen niye benim alıntılama taktın. Zaten herşeyi takan biriyim bahi svardada beni böyle görüyorlardı. Oradan banlandım zaten benim için iyi oldu diye yazanlar oldu. O zmana niye arkamda kimse durmadı diye takmadım.taksam ona takardım.
Senin durumun gönül koyulacak bişey değilki zaten..SAdecce yanlıştı.Halada yanlış geliyor bana ..

Ha @admin ilede en ufak bir sorunum yok. Suç onda değil. Suç sistemde bana artık bu forum ortamları yavan ve saçma geliyor. Sürekli bir kavga hali..Sürekli bir para dönüşü.. Artık Bana göre değil diye düşünüyorum. Arada bir giirerim işte..

Edit: Bak bu basit konular işini aynen bahis vardada yazanlar vardı. Konu basit değil bence.. Bana kişisel zararı olacak durumlar. Bu forumda bürolar ile ilgil bir sorun yok. Göreceğim en dürüst adamlardan biride @admin dir
 
Son düzenleme:

fenerkolik38

olmadı başaramadık...

8 Eki 2019

7,857 Mesaj

27,975 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Eki 2019
Mesajlar
7,857
Tepkime puanı
27,975
Konum
lasvegas
maalesef kasamiz sıfırlandı en son parayi buna bastik bu da en düşük orandan patladi gelenlere bak yattığımız maça bak
 

Ekli dosyalar

  • 02D4FFC8-BCEC-45B2-B33D-FF99691656FC.jpeg
    02D4FFC8-BCEC-45B2-B33D-FF99691656FC.jpeg
    76.6 KB · Görüntüleme: 22

fenerkolik38

olmadı başaramadık...

8 Eki 2019

7,857 Mesaj

27,975 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Eki 2019
Mesajlar
7,857
Tepkime puanı
27,975
Konum
lasvegas
Tuhaf ha :)

. Sen niye benim alıntılama taktın. Zaten herşeyi takan biriyim bahi svardada beni böyle görüyorlardı. Oradan banlandım zaten benim için iyi oldu diye yazanlar oldu. O zmana niye arkamda kimse durmadı diye takmadım.taksam ona takardım.
Senin durumun gönül koyulacak bişey değilki zaten..SAdecce yanlıştı.Halada yanlış geliyor bana ..

Ha @admin ilede en ufak bir sorunum yok. Suç onda değil. Suç sistemde bana artık bu forum ortamları yavan ve saçma geliyor. Sürekli bir kavga hali..Sürekli bir para dönüşü.. Artık Bana göre değil diye düşünüyorum. Arada bir giirerim işte..
forum sana saçma gelmiyor öyle olsa 11 bin msj atmazdın saçma olan şeyler var ve bunlari daha önce söyledim yine söylüyorum bahis forumunda bahisle alakasi olmayan biçok kişi var ayrıca ne kupon alani ne tahmin alani ne iletişim alani yeterli değil bir yada iki kisi yazıyor başka yok böyle olunca da hersey buraya yazilmaya başlıyor tum muhabbet burdan dönüyor buraya giren adamlarda bi sekilde tanimadigi icin ortami ayak uydurmakta zorlanıyor ve ayni kisiler ve aynı muhabbet ekseninde dönüyoruz:)
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
forum sana saçma gelmiyor öyle olsa 11 bin msj atmazdın saçma olan şeyler var ve bunlari daha önce söyledim yine söylüyorum bahis forumunda bahisle alakasi olmayan biçok kişi var ayrıca ne kupon alani ne tahmin alani ne iletişim alani yeterli değil bir yada iki kisi yazıyor başka yok böyle olunca da hersey buraya yazilmaya başlıyor tum muhabbet burdan dönüyor buraya giren adamlarda bi sekilde tanimadigi icin ortami ayak uydurmakta zorlanıyor ve ayni kisiler ve aynı muhabbet ekseninde dönüyoruz:)


aynen öyle
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Tuhaf ha :)

Sen niye benim alıntılama taktın. Zaten herşeyi takan biriyim bahi svardada beni böyle görüyorlardı. Oradan banlandım zaten benim için iyi oldu diye yazanlar oldu. O zmana niye arkamda kimse durmadı diye takmadım.taksam ona takardım.
Senin durumun gönül koyulacak bişey değilki zaten..SAdecce yanlıştı.Halada yanlış geliyor bana ..

Ha @admin ilede en ufak bir sorunum yok. Suç onda değil. Suç sistemde bana artık bu forum ortamları yavan ve saçma geliyor. Sürekli bir kavga hali..Sürekli bir para dönüşü.. Artık Bana göre değil diye düşünüyorum. Arada bir giirerim işte..

Edit: Bak bu basit konular işini aynen bahis vardada yazanlar vardı. Konu basit değil bence.. Bana kişisel zararı olacak durumlar. Bu forumda bürolar ile ilgil bir sorun yok. Göreceğim en dürüst adamlardan biride @admin dir
Sen alıngan birisin forum kültürü sana göre değil fazla tanımadığım insan için konuşmayı sevmem kişileri hedef almıyorum aldığım kişiye direk lafı korum o gün yaşananların arka planını benim gibi bilmeden çektin gittin mevzuya bi hakim olsaydın diyeceğim ama sen uzak kalmayı seçiyorsun saygı duyarım selametle
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Doğru diyorsun. Forum kültürü bana göre değil.

ha bak birşey daha yazayım. Kimseye alınmadımda..Whatsapptan yazanlar oldu neden bıraktığımıda yazdım. Yazmak isteyen yazar. Benim büro ile işim olmaz, bonus ile işim olmaz., geyiği severim. küfür etseler bile bana alınmam..
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt