13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Sana yazmaktan defterin sayfaları aşındı , Mansur başkan bile rest çekti aq bu nasıl defter dediBağla @Pierre23 gardaşıma 10K,yaz benim cariye![]()
7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
zaten hayat bu degilmi hep güvendigimiz yerlerden darbeyi yeriz. pis faşo tefeci şapşik seniSana 10k , 13k olur
9 Eki 2019
9,029 Mesaj
32,703 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
haftasonu yaptıkta olmadı kuponlar ya küstüm kuponlara..@Pierre23 kupon yok mu abı![]()
5 Kas 2019
19,495 Mesaj
50,293 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
haftasonu yaptıkta olmadı kuponlar ya küstüm kuponlara..
9 Eki 2019
9,029 Mesaj
32,703 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
ciddiysen bunu alırım panpa.. her hafta 1k kar payın hazır 10k kenarda kalır sabit.zaten hayat bu degilmi hep güvendigimiz yerlerden darbeyi yeriz. pis faşo tefeci şapşik seni![]()
Ben sana vereyim 10k haftalık 1k alırım ne zaman ödemek istersen süre zaman yok..:)
![]()
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
zaten hayat bu degilmi hep güvendigimiz yerlerden darbeyi yeriz. pis faşo tefeci şapşik seni![]()
Ben sana vereyim 10k haftalık 1k alırım ne zaman ödemek istersen süre zaman yok..:)
![]()
7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
oglum herkes havaya üflüyor1 tane varsa ateş mekanım olsun biz yancıyız. bkz rollcat
bu arada 5k ya 6k perşembe ödemeli akıtın gelsin madem öyle..
sharke,artz,sevil
2 Kas 2019
35,334 Mesaj
101,625 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Bende iyi yürürüm baba kime yürüyozoglum yürümede sorun yok da belim kötü yaaa bakalım şu corono bir bitse iyi olacak iki gün gezip geldik dayak yemiş gibi oldum..
Yalnız o kefken kandıra tarafları çok güzel vallahi havası müthiş oksijen çarptı beni resmen sürekli uyumak istiyordum orada kafam güzel gibi dolaştım uyumamak için ama müthiş uyutuyor havası..
akşam zaten buz gibi serin serin