12 Eki 2019
939 Mesaj
1,497 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Redmi note 8 iyidir.6 ay önce hanıma aldık.Çevremdede 2 -3 kişide var pişman olan görmedim hiç.cümleten günaydın hayırlı pazarlar beyler bir telefon alacam bütce 2000 tl neyi önerirsiniz varmı kullanıdıgnız sunu al diyeceginiz