21 Ara 2019
1,895 Mesaj
2,138 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
İşte şu garip. Kendi sitelerini açınca bahis sitesi reklamları var. Tutup da bunu bahane sunmaları kafa karıştırıcıNasıl suistimal olabilir ki, buro hesabı değil ki bu,
Benimde anladığım şu
Kaydolup jeton cuzdanı kullanırken, onay verdiğimiz, ama okumadığım maddelerde olmadık şeyler yazılmış
Bu hesabı bahis yada kumar casino da kullanamazsın gibi şeyler. Onay verdik, jeton bunu ilerde kullanırım diyerek koymuş gibi.
İstediğim hesabı bu madde lere dayanarak kapatabilirim, yada el koyabilirimi düşünmüş gibi
1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Yazdık ya 1 lira oyna açılsın dıe kaç kere yazacamDusus var mi reis ondan haber ver. İkidir soruyoru cevap yok![]()
7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
bahis casino burolarına ütüldüm onlara para kalmadı dostum olmayan parayımı ütecekler ?@Mr.sevil uyan mevzuya panpa adamlar ütmeden..

7 Eki 2019
6,683 Mesaj
22,383 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
1 Ocak 2020
6,636 Mesaj
11,933 Tepki
0 Çözüm
5,300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Sende mi çorbacı ekibindesin değilsen rahat ol sıkıntı yokJeton hrkesi düdükleyecek . Sıkıntı büyük gibi
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Sende mi çorbacı ekibindesin değilsen rahat ol sıkıntı yok![]()
12 Eki 2019
1,422 Mesaj
2,696 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
acaba bir bahis şirketi grubununmuydu ? bahis oynatamadıkları için zarar ettiler milletten çalar yerine koyarız gibi mi düşündüler. Sonuçta Türkiyedeki kimse hak arayamaz ararsa başına iş alır.Bahis sitesi olsa hadi , bunlar bizi aylardır ütmüş surebet ıvır zıvır yapmış paralarını ödemeyelim ödesek bile süründürelim falan dese yine bir mantıgı olurda jeton zaten sürekli geçiriyor komisyondan deli paralar alıyor , onlara giren cıkan bir durumda yok adamların paralarını ödemeden niye bekletiyor onu anlamadım.
Parasını verip hesaplarını kapatıp siktirin gidin diyebilir kısacası ama başka bişey var bu işte![]()
7 Eki 2019
7,607 Mesaj
23,796 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
aaaa sen gel istanbula kafaları çektikden sonra bir damarcıya gidelim o çorbayı iç sonra tekrar konuşalım şapşik çok net çorbaların padişahı damar ?Çorba sevmem :)