chatlackali
TC Onaylı
6 Eki 2019
21,439 Mesaj
88,624 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Alıntı yaptığın postu ben de gördüm. Eski bir post o. Ve o postta arkadan atıp tutma falan yok dostum. Sadece seni sevmediğini sevemediğini söyledi/yazdı orada. Onun harici başka arkadan konuşma vs diye birşey yok. O kadar da olsun artık aminu. Biri birini sevmiyorsa sevmediğini de yazabilsinV.mainstein :
biz diger forumda yok iken o bize sallayip durmustu ama :)
bunlar bana ulaşmayacak mı sanmıştı acaba..
kendine iyi baksın ? ???
