29 Kas 2019
226 Mesaj
491 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Ödülü yok!
v.mansteina bu forumdan 500-1000 lıra verelım bv de yazmamı demısler ? 
hahaha ınanılmazmıs bu bak
başka yerlerde bazı ..... lar ona çok baskı yapmış neden hkann ın forumda yazıyorsun diye , orda yazmazsan sana 500 lira , 1k lira şu bu lira diye yazmışlar . Sonuç da bu .
hahaha ınanılmazmıs bu bak
başka yerlerde bazı ..... lar ona çok baskı yapmış neden hkann ın forumda yazıyorsun diye , orda yazmazsan sana 500 lira , 1k lira şu bu lira diye yazmışlar . Sonuç da bu .