M
Macabre
Guest
Bedelli de olsak G3 ile tam hedeften vurdum. Kağıdım hala bende. Komutan şaştı bakıyor. Dedim bize kundakta öğretiyorlar komutanım. :)G3 artık sadece bazı birliklerde acemi askerlere atış talimlerinde kullanılıyor,sınırda falan mümkün değil zaten. Vurdu mu şansı yok zaten de çok eski bizdekiler 50-60 senelik G3 ler boğma yapıyor çoğu,kiminin kurma kolu bile paslanmış