1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
İnanılmaz hamaslı biri için ülkede belkide ticaretin %5inin döndüğü , bok gibi ekonomide ve ülkede insanların biraz stres attığı (tercihe göre) , her türlü paylaşım olan her kesimin kullandığı instagramı kapattı adamlar. Dişçide orda takıcıda orda ressamda orda artık. Ülkede olağanüstü bi durum olsa anlarım öyle bi durumda yok inanılmaz bi kuzey kore bide biz giremiyoruzdur şuanda instagrama. Hamasın liderinden banane lan çıldıracam aq
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
İnanılmaz hamaslı biri için ülkede belkide ticaretin %5inin döndüğü , bok gibi ekonomide ve ülkede insanların biraz stres attığı (tercihe göre) , her türlü paylaşım olan her kesimin kullandığı instagramı kapattı adamlar. Dişçide orda takıcıda orda ressamda orda artık. Ülkede olağanüstü bi durum olsa anlarım öyle bi durumda yok inanılmaz bi kuzey kore bide biz giremiyoruzdur şuanda instagrama. Hamasın liderinden banane lan çıldıracam aq
Vay be instagram kullanmamanin ne güzel bir şey olduğunu anladım. Instagram ve tiktok kullanmıyorum. Ticaretin yüzde 5 i orada yapılıyorsa bu bile kapatılması için yeterince sebep bence. Benim bildiğim Instagram sadece millet götünü göstersin diye var.
 

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
Vay be instagram kullanmamanin ne güzel bir şey olduğunu anladım. Instagram ve tiktok kullanmıyorum. Ticaretin yüzde 5 i orada yapılıyorsa bu bile kapatılması için yeterince sebep bence. Benim bildiğim Instagram sadece millet götünü göstersin diye var.
Niye %5i orda dönünce bir zararımı var ülkeye ? Çakal ve adam öpmeye çalışan esnaf tayfasından biraz olsun kurtuluyoruz(he dolandırıcıda çok var ama bu ülkede dolandırıcdan bol birşey yok) Algoritma var neye bakarsan o çıkıyor karşına. Sadece göt bakanlarıın karşısına instagram göt çıkartıyor. Ticaret yapan , Mükemmel işe yarayan veya stres atmak için baktığımız yüzlerce sayfalarda var. Geçtiğimiz sene burada instagramı ve ülkece bağımlılığımızı eleştiren bir mesaj yazmıştım eleştirmek başka ama Ülkece bizim için gram önemi olmayan bir adam yüzünden uygulamaya giremiyoruz farkındamısın bilmiyorum.
 

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
@MUAMMER158 şu mesajı yazdığına inanamadım valla. Ülkende 20 yıldır bahis yasak tek bir oluşumun elinde diye ceza yiyoruz , para yatırmak için 1000 tane yöntem deniyoruz. Biri çıkıp dese banane ben zaten bahis oynamıyorum millet ceza yerse yesin , her yıl ülkeden milyarlarca dolar para bu yüzden yurtdışına çıkıyor bahis yasaklanmalı oynayanlarda bağımlı hapise girmesi gereken kişiler. Ne farkı kaldı şimdi senin yazdığın mesajdan :) İçerikten , doğru yanlıştan ziyade nedeni önemli
 

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
Niye %5i orda dönünce bir zararımı var ülkeye ? Çakal ve adam öpmeye çalışan esnaf tayfasından biraz olsun kurtuluyoruz(he dolandırıcıda çok var ama bu ülkede dolandırıcdan bol birşey yok) Algoritma var neye bakarsan o çıkıyor karşına. Sadece göt bakanlarıın karşısına instagram göt çıkartıyor. Ticaret yapan , Mükemmel işe yarayan veya stres atmak için baktığımız yüzlerce sayfalarda var. Geçtiğimiz sene burada instagramı ve ülkece bağımlılığımızı eleştiren bir mesaj yazmıştım eleştirmek başka ama Ülkece bizim için gram önemi olmayan bir adam yüzünden uygulamaya giremiyoruz farkındamısın bilmiyorum.
Ticaretin % 5 i orada dönüyorsa dolandırıcılık olaylarının kaçı orada dönüyor işte. Bağnaz değilim benim için yok hükmünde olan bir uygulama. Benim için dünde yoktu bugünde. Milletin bu kadar problem yapması garibime gitti. Trendyoldan bile bu sene içinde 2 sefer dolandırıldim. Daha doğrusu çocuk dolandırılmış para benden gitti. Adamlar aldığın malzemeyi göndermiyor.
 
Üst Alt