1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

8 Ara 2019

10,222 Mesaj

12,125 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
8 Ara 2019
Mesajlar
10,222
Tepkime puanı
12,125
Yaş
40
Konum
ankara
yok bazi insanlar ezan sesinden rahatsiz oluyor veya sela sesinden de onu kastettim

herneyse devletin her zaman vardir derin planları
gece 1 de ezanda okunmaz selada okunmaz, okunan sela değildir, şovdur, dini alet etmektir, dinin belli kuralı vardı kafa göre iş yapamazsın , o planda devletin değil hükümetin planı , devlet - hükümeti ayırt etmek lazım
 

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
gece 1 de ezanda okunmaz selada okunmaz, okunan sela değildir, şovdur, dini alet etmektir, dinin belli kuralı vardı kafa göre iş yapamazsın , o planda devletin değil hükümetin planı , devlet - hükümeti ayırt etmek lazım
devletle hukumeti ayirt etcek kadar zekamız var
dini alet ederek siyasette yapilmaz bunu anlayacak kadarda kapasitemiz var
ve dini alet ederek siyaset yapan hukumet var suan onuda biliyoruz
ve birsuru kendini sarikli veya cubbeli tabiriyle gosteren hoca gorunumlu zihniyetler var bunlarinda farkindayiz


benim kastetttigim sela ve ezan sesi guzeldir

bayram.namazlarina ve cumalara giderim o gittigin zaman insanin içi açılır resmen keşke 5 vakit kilabilseydik ama işte hep bi bahaneler
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
o işin diğer kısmıda alışagelmiş bir şey var, insan ölünce sela okunur, ne zaman sabah 9 da 10 da, gece 1 de okuyamazsın
Tabiki bazı ritüelerde var. İnan yada inanma uyuyoruzda işte
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
devletle hukumeti ayirt etcek kadar zekamız var
dini alet ederek siyasette yapilmaz bunu anlayacak kadarda kapasitemiz var
ve dini alet ederek siyaset yapan hukumet var suan onuda biliyoruz
ve birsuru kendini sarikli veya cubbeli tabiriyle gosteren hoca gorunumlu zihniyetler var bunlarinda farkindayiz


benim kastetttigim sela ve ezan sesi guzeldir

bayram.namazlarina ve cumalara giderim o gittigin zaman insanin içi açılır resmen keşke 5 vakit kilabilseydik ama işte hep bi bahaneler

Kardeşim bak ne güzel söylemişsin sende güzel duygular uyandırmış.

Hastası olan, çocuğu uyuyan, yada bir anda gece yarısı sela demiyeyim, toplu şekilde yüksek sesleri duyan çocuklara bu durumu nasıl izah edeceksin.

Burada selayi bir kenara bırakalım, yani şehrin her yerinde sela değilde X anonsta yapılsa aynı tepki verilir, olay sela olunca sanki tepki verenler dinsiz gibi geliyor

00:00 da Kafayı mı yediniz siz? Amk 40 yıldan beridir Müslümanım en fazla yatsı ezanı okunur sonra gece birşey olunmaz camii hoparlöründen.

Bu durum dini değil, siyasi bir durumdur, aksini iddaa eden ile sabaha kadar tartışabilirim.
 

dasta19

TC Onaylı

22 Tem 2020

7,951 Mesaj

5,522 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Tem 2020
Mesajlar
7,951
Tepkime puanı
5,522
Yaş
32
Konum
tekirdag
Kardeşim bak ne güzel söylemişsin sende güzel duygular uyandırmış.

Hastası olan, çocuğu uyuyan, yada bir anda gece yarısı sela demiyeyim, toplu şekilde yüksek sesleri duyan çocuklara bu durumu nasıl izah edeceksin.

Burada selayi bir kenara bırakalım, yani şehrin her yerinde sela değilde X anonsta yapılsa aynı tepki verilir, olay sela olunca sanki tepki verenler dinsiz gibi geliyor

00:00 da Kafayı mı yediniz siz? Amk 40 yıldan beridir Müslümanım en fazla yatsı ezanı okunur sonra gece birşey olunmaz camii hoparlöründen.

Bu durum dini değil, siyasi bir durumdur, aksini iddaa eden ile sabaha kadar tartışabilirim.
guzel yaklasarak soledin abi dogru diyorsun bende zaten bunu belirttim mesajimda ne hocalar var neler yapiyor diye ben bu ses guzel sonucta oldunu belirttim ama bin tane azar isitir gibi laf yedigim.icin o sekilde yazdim

ama sanki beni azarlar gibi konusunca o acidan ole dedim

neyse uzatmanın bi manası yok bosverek gitsin adamlar tek herseyse at imzayi ver al karari elimizden bisey gelmez
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
guzel yaklasarak soledin abi dogru diyorsun bende zaten bunu belirttim mesajimda ne hocalar var neler yapiyor diye ben bu ses guzel sonucta oldunu belirttim ama bin tane azar isitir gibi laf yedigim.icin o sekilde yazdim

ama sanki beni azarlar gibi konusunca o acidan ole dedim

neyse artik herkese hayirli gunler olsun
Kardeşim boşver sen zındıksporlari cumalari aksatma, cennette görüşürüz:)
 
Üst Alt