6 Ara 2020
798 Mesaj
2,359 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
biraz kaos yapalım yaa forumun silkelenmeye ihtiyacı var
bk daki mrjune buradaki @karakule
bu utanmaz adam eylül ayında benden ağlaya ağlaya 3 tane 300 lira aldı o da kızla kahve içmek içindi
900 tl toplam yani
telegramdan yazınca da mesajım gitmiyor ama online saati görünyor
iletişimi olan varsa söylesin
Bence 1800 TL olarak ödemeli, çünkü şimdi aynı kişi ile ,600, den aşağı kahve içemez.