6 Ara 2020
798 Mesaj
2,359 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Herkese iyi akşamlar olsun.
@mali99 forum niyemi bitti her gün burada varsın hemen hemen çoğu şeyi zaten biliyor olman lazım. geri kalan admin gitti hiç uğramaz oldu eski Forumzedelerden kimse kalmadı birçok kişi küstürüldü bir kaç kişi yazıp çizen onlarda baktı faydalı işler yapıyor forum tiyatro salonuna dönmüş bıraktı . Eskiye dönme ihtimalini kesinlikle olmaz birkaç kişiyle devam bende üç dört günde bir bakar oldum artık .
Burayı bırakıp gidenlerden hâlâ irtibatta olduklarım var. herkes şikayetçi herkesten lordis de yanlız kaldı garibim buralarda başka bakan yok. Disiplin olmayan cokluklarda genelde iç düzen olmuyor. Eğitim haricî disiplin şart.
artı etkinlikler desen oda yok ve dışardan da gelen olmayınca böyle oluyor yapacak birşey yok her güzel şeyin bir sonu varmış.
Kenanim bence forumdaki insanların iyi niyeti sömürüldü.
Sadece maddi anlamda değil, her anlamda.
Sharke X bir çocuğa güvenmisti, parası ve güveni gitti,
Faustino önüne gelene iyilik yapacağım dedi, herkes tarafından kaldırıldı. Hal böyle olunca kandıran da forumdan gidiyor.
Biomet vardı, delikanlı çocuk, oda fazla açıldı, sonra alacak verecek dengesini kuramsdi, forumdam uzaklaştı.
El guapo yine kazanınca ilk yaptığı şey dağıtmakti, fakat en çokts dağıttığına ihtiyacı olan oydu, oda mecburen borçlandı uzaklaştı.
Serhay akın yine foruma hareket katanlar,
Burada her gün yazan, Ali abi, muhendis, kral adam, Muharrem arkadaşı vs saymıyorum onlar demirbaş
Daha nice aklıma gelmeyen kişiler ve olaylar var.
Yani aslında herkesin amacı sadece cebindeki para ile bahis oynamak olsa, takip ederken burada paylaşsa, arada dengeli şekilde herkes kazandigindan ufak jestler yapsa forum yönetimi kontrolünde,
Gül gibi geçinip giderdik.
Herkes birbirini çok yıprattı benim gördüğüm kadarıyla.