13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
bıraz altın borc versene fazla degıl 50 gram yeterKendimi gey gibi hissediyom bu ara iyi geçirdiler
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
cin mi bunun ıcındekı
19 Eki 2019
27,080 Mesaj
70,029 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Votka ya, icine mavi bisey falan atiodu cocukcin mi bunun ıcındekı
13 Kas 2019
10,890 Mesaj
17,996 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
12 Kas 2019
6,835 Mesaj
16,668 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Yemekleri nasıldı dostum, sabah öğle akşam şeklinde miVotka ya, icine mavi bisey falan atiodu cocuk
15 dk da bi bardak geliyordu ahahha :)
Sarhos kafayla havuza girmek fena ama..
O otel de cok rus oluyordu @Volkan3535 .. %50 ustu rus tu
Gerce eylulde gitmistim ben.
Ama manzara super, aksam gunes batarken falan cok iyiydi
Biz tabi raki masasi falan yapmistik aksamina
Patron bi ara oturdu masaya meyveler falan akioyrdu
Ama cok borcluydu kredi bile cikmiyordu
Baksana manzaraya amk
19 Eki 2019
27,080 Mesaj
70,029 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Abi hersey dahil ya.Yemekleri nasıldı dostum, sabah öğle akşam şeklinde mi
Eğer iyiyse açık büfesi yaz sonu gibi gitmeyi düşünebilirim fiyat iyi çünkü cidden
12 Kas 2019
6,835 Mesaj
16,668 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Eyvallah dostum gerçi bu temmuz fiyatıymış ta bakalım ağustosta benzer olursa giderim belki.Abi hersey dahil ya.
Bin cesit yemek oluyor.. otel buyuk ve kalabalik.
Yemekleri guzeldi baya, mezeler salatalar falan iyiydi yani
6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
21 Eyl 2020
9,497 Mesaj
11,095 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj