1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
Len Kraladam ya da Rıdvan 1907 :D yaz ibanını da sana bi 200 atayım, şu fafbet in rollingini dene aminu. Rollingi bitirirsen bana bi 5 K atarsın , yeter. Heee 8 nci ya da 9ncu adımda falan vazgeçer len ben bunu çekeyim dersen o zaman yarı yarıya ortağız aminu. Ok dersen yaz ibanını. 2 defa denemelik rolling için 200 atayım sana.
Abi, çok cazip gibi görünüp çok sinir bozucu bi kampanya 😆
19 Mayıs'ta başlamış, 5 kişi diye
Ben 3 temmuz'da gördüm başlığı, Retiba diye bi arkadaş başarmıştı.
Onlarca kez deneyen var.
Ben 4 kere denedim,

1.de, ilk basamakta, 1,53 ten gol olur aldım avu npl ye, patladı 🙈

2.de, 5.kuponda salak gibi Arj prim B ye gol olur aldım 56.dk'da 1-2 olan maça, tabi olmadı 🙈

3.de, 2.kuponda, şrfsz çin liginde d.arası 3-0 olan maça gol olur aldım, 2.y 1 gol olmadı tabi 😡

4.de, 3.kuponda, izl u19 maçı dk 67 2-0, gol olur aldım gene 1,30 dan, olmadı 😏

Daha da denemeye şevkim kalmadı 😊
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
Abi, çok cazip gibi görünüp çok sinir bozucu bi kampanya 😆
19 Mayıs'ta başlamış, 5 kişi diye
Ben 3 temmuz'da gördüm başlığı, Retiba diye bi arkadaş başarmıştı.
Onlarca kez deneyen var.
Ben 4 kere denedim,

1.de, ilk basamakta, 1,53 ten gol olur aldım avu npl ye, patladı 🙈

2.de, 5.kuponda salak gibi Arj prim B ye gol olur aldım 56.dk'da 1-2 olan maça, tabi olmadı 🙈

3.de, 2.kuponda, şrfsz çin liginde d.arası 3-0 olan maça gol olur aldım, 2.y 1 gol olmadı tabi 😡

4.de, 3.kuponda, izl u19 maçı dk 67 2-0, gol olur aldım gene 1,30 dan, olmadı 😏

Daha da denemeye şevkim kalmadı 😊
Yok kesinlikle sinir bozucu 3. Adıma gectigimi hatırlamıyorum giden paraya yazık
 

Süleyman Çakır

TC Onaylı

21 Eyl 2020

9,497 Mesaj

11,095 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2020
Mesajlar
9,497
Tepkime puanı
11,095
Yaş
48
Konum
İtalya
senin yaptığın şey,

botafago 1-0 öndeyken, botafago yenilmez almak 1.23 orandan.
2-0 olunca dengelemedin bile mesela

bu betfair değil @Süleyman Çakır :D bu vbetten bets10 dan canlı oynamak gibi bişey.
amacın 100 euro risk edip 23 euro kazanmak.

- - -

betfair mantığı tam tersi..

yüksek orandan düşük stake back yapıp, oran düşerse layliceksin

ya da tam tersi matematik

çok küçük orandan düşük stake lay yapıp, oran yükselince backleyeceksin

örnek.. 1.20 orandan 4.5 alt laylersin.. maçta 3 gol olunca hop green screen.. bitti gitti..

ya da 10.00 orandan 5.5 üst backlersin.. naçta 4 gol olunca hemen kar dan feragat edip layleyip green screen

hee tek tavsiyem.. nba çeyrek bahislerine bulaşma .. adamın donuna kadar alır.
Bunlari cok denedim dun hacim olmadigi icin botofogoya duz bahis aldim cashout var sonucta

misal uzatma dakikalari yada 80 sonrasi lay atip golun gelmesini bekleyip kasayi cok sifirladim

benim icin skor disinda hersey duz bahis soyleki skor disinda herseyin tersi duz sitelerdede var

canlida kisa sureli lay atip skora esitleyip cikmak

bir macta 5 golun olmasini beklemek te zarar yazar anca martingale yapilirsa zararsiz cikilir

1 euro 29 tl trye gore buyuk para

kasaya takviye yapip min 500 euro ile skora lay atip alip cikicam her maca degil tabi

bu sitede at yarisi tazi yarisi yok olsaydi yine oynardim dayanamayip Screenshot_20230713-120855_Photos.jpg Screenshot_20230706-175132_Chrome.jpg onlardan cok kaybettim bu.hafta
12k civari
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Abi, çok cazip gibi görünüp çok sinir bozucu bi kampanya 😆
19 Mayıs'ta başlamış, 5 kişi diye
Ben 3 temmuz'da gördüm başlığı, Retiba diye bi arkadaş başarmıştı.
Onlarca kez deneyen var.
Ben 4 kere denedim,

1.de, ilk basamakta, 1,53 ten gol olur aldım avu npl ye, patladı 🙈

2.de, 5.kuponda salak gibi Arj prim B ye gol olur aldım 56.dk'da 1-2 olan maça, tabi olmadı 🙈

3.de, 2.kuponda, şrfsz çin liginde d.arası 3-0 olan maça gol olur aldım, 2.y 1 gol olmadı tabi 😡

4.de, 3.kuponda, izl u19 maçı dk 67 2-0, gol olur aldım gene 1,30 dan, olmadı 😏

Daha da denemeye şevkim kalmadı 😊
Ligler bittiği için öyle. Bahis yapılacak maç yok aminu. Sikkim sokkum takımların maçları var. Normal Avrupa ligleri başlasa çok iyi kampanya. Acele etmeden bitirilir gibi görünüyor.
 
Üst Alt