1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Cici Kızlar Merhaba

Şaban Çıktı Meydana

Süslü Beyler İzleyin

Bu Masalı Dinleyin

Gördüm Ki Memlekette
Ortadirek Yan Yatmış

Bir De Kdv Gelmiş

Hepten Ayvayı Yemiş

Senin Uyanık Baban

Çırparken Ordan Burdan

Salak Mı Ki Ödesin

Kdv

O Şık Vizonlu Anan

Çanak Konken Oynarken

Verir Mi Harun Bey’E

Kdv

Köprüde Hissen Varsa

Barajdan Pay Aldınsa

Seni Hiç Irgalamaz

Kdv

Ortadirek Düşünsün

Ömür Boyu Sürünsün

Umrunda Mı Senin

Kdv

Ey Deve Oğlu Deve

Bir Geçersen Elime

Selam Tüm Sülalene

Kdv

Boşverin Aldırmayın

Kafanızı Yormayın

Tempo Tutup Zıplayın

Kdv
 

30 Kas 2019

3,440 Mesaj

10,387 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
3,440
Tepkime puanı
10,387
Konum
Neptun

Nijeryada kabile liderligi yaptigim zamanlar bunun gibi 6 cocuklu bir yarmagul vardi. Benim aclik ceken halkima duzenli ucretsiz gida destegim oluyoru idi. Her aileden bir kisi kayit yaptirip aileden kim giderse o hane adina yardim aliyoru idi. Bu yarmagul baska kabileden kimliklerle kayit yaptirmis. Tabi biz kayit asamasinda nijerya kimligine bakiyoru idik kutugune degil. Bu, 6 cocugu ve esi birer kimlikle gelip destek aliyoru imis. 8 gida paketini alip ikisini ailesine pay edip 6 sini bu yarmagul kimseye yar etmiyoru imis. Sorgusunda aile uyeleri acik etti. Zaten yoklukta bu cusseye nasil ulastigi merak konusuydu. Soranlara cok nadir gorulen "su icsem yariyoru" hastaligim var diyoru idi. Ben buna ceza verdim. Kendi ailesine 1 paket. Diger kayitli her haneye paket servisini buna yaptirdim. Kimse gelip almaya zahmet etmeden destege kavusuyoru idi. Bu yarma efor sarfedince alismis yemeye ya bunyesi acligi kaldiramadi. Kabileden uzaklasti. Nijerya genelinde aclik sorunu bas gosteriyoru en makul sartlar bizim kabiledeydi. Nijeryada barinamadi ailesiyle yurt disina kacti. Sekil degistirip bizim ulkeye gelmis olabilir :D

@eastanbool yaklas yanima sakin korkma.. Yakarim bilirsin. Deliyim gozu kara deliyim.. Ben senu sevemedum param yok idi param

Al sana 3 sarki. 3 de wild vermeme hikayeni ekle. Etti mi 6. Yoklugumun ofkesi hayirli olsun. Hop evim bahceli, tencerem tarhana corbali. Ekmek alacak para yoktur. Delirdik mi her sey beklentiler olcusunde :D
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Nijeryada kabile liderligi yaptigim zamanlar bunun gibi 6 cocuklu bir yarmagul vardi. Benim aclik ceken halkima duzenli ucretsiz gida destegim oluyoru idi. Her aileden bir kisi kayit yaptirip aileden kim giderse o hane adina yardim aliyoru idi. Bu yarmagul baska kabileden kimliklerle kayit yaptirmis. Tabi biz kayit asamasinda nijerya kimligine bakiyoru idik kutugune degil. Bu, 6 cocugu ve esi birer kimlikle gelip destek aliyoru imis. 8 gida paketini alip ikisini ailesine pay edip 6 sini bu yarmagul kimseye yar etmiyoru imis. Sorgusunda aile uyeleri acik etti. Zaten yoklukta bu cusseye nasil ulastigi merak konusuydu. Soranlara cok nadir gorulen "su icsem yariyoru" hastaligim var diyoru idi. Ben buna ceza verdim. Kendi ailesine 1 paket. Diger kayitli her haneye paket servisini buna yaptirdim. Kimse gelip almaya zahmet etmeden destege kavusuyoru idi. Bu yarma efor sarfedince alismis yemeye ya bunyesi acligi kaldiramadi. Kabileden uzaklasti. Nijerya genelinde aclik sorunu bas gosteriyoru en makul sartlar bizim kabiledeydi. Nijeryada barinamadi ailesiyle yurt disina kacti. Sekil degistirip bizim ulkeye gelmis olabilir :D

@eastanbool yaklas yanima sakin korkma.. Yakarim bilirsin. Deliyim gozu kara deliyim.. Ben senu sevemedum param yok idi param

Al sana 3 sarki. 3 de wild vermeme hikayeni ekle. Etti mi 6. Yoklugumun ofkesi hayirli olsun. Hop evim bahceli, tencerem tarhana corbali. Ekmek alacak para yoktur. Delirdik mi her sey beklentiler olcusunde :D
20230104_175956.jpg
Aynen bu şekil okundu
 

Tello1989

ÇEVRİM UZMANI
TC Onaylı

17 Kas 2019

13,633 Mesaj

30,010 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
17 Kas 2019
Mesajlar
13,633
Tepkime puanı
30,010
Yaş
36
Konum
izmir
Nijeryada kabile liderligi yaptigim zamanlar bunun gibi 6 cocuklu bir yarmagul vardi. Benim aclik ceken halkima duzenli ucretsiz gida destegim oluyoru idi. Her aileden bir kisi kayit yaptirip aileden kim giderse o hane adina yardim aliyoru idi. Bu yarmagul baska kabileden kimliklerle kayit yaptirmis. Tabi biz kayit asamasinda nijerya kimligine bakiyoru idik kutugune degil. Bu, 6 cocugu ve esi birer kimlikle gelip destek aliyoru imis. 8 gida paketini alip ikisini ailesine pay edip 6 sini bu yarmagul kimseye yar etmiyoru imis. Sorgusunda aile uyeleri acik etti. Zaten yoklukta bu cusseye nasil ulastigi merak konusuydu. Soranlara cok nadir gorulen "su icsem yariyoru" hastaligim var diyoru idi. Ben buna ceza verdim. Kendi ailesine 1 paket. Diger kayitli her haneye paket servisini buna yaptirdim. Kimse gelip almaya zahmet etmeden destege kavusuyoru idi. Bu yarma efor sarfedince alismis yemeye ya bunyesi acligi kaldiramadi. Kabileden uzaklasti. Nijerya genelinde aclik sorunu bas gosteriyoru en makul sartlar bizim kabiledeydi. Nijeryada barinamadi ailesiyle yurt disina kacti. Sekil degistirip bizim ulkeye gelmis olabilir :D

@eastanbool yaklas yanima sakin korkma.. Yakarim bilirsin. Deliyim gozu kara deliyim.. Ben senu sevemedum param yok idi param

Al sana 3 sarki. 3 de wild vermeme hikayeni ekle. Etti mi 6. Yoklugumun ofkesi hayirli olsun. Hop evim bahceli, tencerem tarhana corbali. Ekmek alacak para yoktur. Delirdik mi her sey beklentiler olcusunde :D
1689156220196.png
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
1689163662176.png

sağ tarafta bünyamin balcı & halil akbunar
sol tarafta rıdvan yılmaz & barış alper yılmaz
kanatlar uçuyor .. ( burda yusuf sarı ve eski bursasporlu cedric bakambu var yedeklerde )
forvetimiz ali akman.. sezon bitince atarım kaç gol attığını.. uçana kaçana atıyor çünkü
stopere konya dan adil demirbağı aldım tayyibin yanına
star olarak.. boşta kalan kaleye roman burki , arsenalden sambi lokonga aldık.
@jonson @LordisBack
bu oyunu seviyorum ya.. türk gençlerle oynamak zevkli oluyor
 

LordisBack

Sen kralsın, biz paketçi...
Yönetici

3 Kas 2019

50,436 Mesaj

98,584 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
50,436
Tepkime puanı
98,584
Ekli dosyayı görüntüle 122999

sağ tarafta bünyamin balcı & halil akbunar
sol tarafta rıdvan yılmaz & barış alper yılmaz
kanatlar uçuyor .. ( burda yusuf sarı ve eski bursasporlu cedric bakambu var yedeklerde )
forvetimiz ali akman.. sezon bitince atarım kaç gol attığını.. uçana kaçana atıyor çünkü
stopere konya dan adil demirbağı aldım tayyibin yanına
star olarak.. boşta kalan kaleye roman burki , arsenalden sambi lokonga aldık.
@jonson @LordisBack
bu oyunu seviyorum ya.. türk gençlerle oynamak zevkli oluyor
konferansta bi çeyreği var gibi bu kadronun...
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
1689165269289.png

bu gassaraydaki barış alperde iyi topçu he..
ulan 39 şut çektik içinden geçti gençler.
 
Üst Alt