Volkan3535
TC Onaylı
21 May 2020
9,459 Mesaj
9,759 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 21 May 2020
- Mesajlar
- 9,459
- Tepkime puanı
- 9,759
biraz pahalı ama mitsubıshı al abı bızım evdekı yaz kış çalısır 18 bınlık 12 yıl oldu tık demedı..aç klımayı 15 dk ya heryer buz tum odalara gıdıyor bızım ve az yakıyorBabalar tavsiye edebileceğiniz klima var mı ev 70 metrekare salona takılacak yatak odası 8-9 m civarı uzakta oraya da vursun istiyorum bilginiz var mı ?
bızım evde 80 metrekare
