1 Eki 2019
600 Mesaj
800 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
Ödülü yok!
Ödülü yok!
Aynen öyle valla,benimde modum yuksekken arkadaşima bu soylediklerinin hepsini soyluyordum ama iste suan neredeyim :)) isin garibi o aldı yürüdü benden kaptiklariyla.Insan akil vermeye veriyor.Ama kendi uygulayamadiktan sonra Sahta olsan Padisahta olsan degisen birsey olmuyor iste.
Herkes bir noktadan sonra keskin donusler alacak ama sonumuz yok.Sonu kabullendigimiz an degisecek hersey.Mutluluk paradan ibaret degil ama borc-harc-ihityaclar pesimizde oldugu icin parada pesimizi birakmiyor surekli hatirlatiyor iste ne diyim.Aslinda hayattan hepimiz kotu anlari cok erken yasadik bunu olumlu yone cevirmemiz gerek artik.Ne kadar zorda olsa bunlar ama tecrube parayla satin alinmiyor iste.Ne kadar yalancida olsak,kotu aliskanliklarimizda olsa ozumuzde hepimizin sebepleri var.
Saglik sihhatten onemlisi yok tabi ki ama koca bir hayat geride kalmisken biz kalan gunleri kurtarmanin derdine dusmeliyiz bence artik.Yoksa 100 Liraya 1.000 oran gelmeyecek bunu anlamamiz lazim.Baslangic icin guzel bir motto.100e 100 aliyorsan kardasin buda basit bir motto...
O kar mottosunda kayıp sonrası inatlasmazssak ya da benim en buyuk problemim bu ara o diyeyim, 25K kar edip sonra o 25K kârin 1K sini kaybettim diye sonirlenip ana paran olan 50K yi da kaybetmek ve gün sonunda yastığa başını koydugunda aptal aptal düşünmek.
Ödeme bekledigim bir yer var sabir ve azimle bekleyecegim 3 gundur yapmıyor ödeme,o gelirse artık kayip edince pcyi kapa moduyla ilerlemeye çalışacağım.
Şansımız bol olsun ne diyelim.
