1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
o gün istersen 30k kar et. eğer kar 15e düşerse 15k kar etmiş gibi değil zarar etmiş gibi düşük modda yatağa giriyorsun. herşeyin parayla döndüğü dünyada bundan daha kötü bir ilüzyon olamaz. hele özel hayatta aile sevgili ilişkilerinde filan ufacık duyan hemen soğuyor dışarıdan çok daha berbat gözüküyor. bazen cuma namazına gidiyorum çıkınca harbi içi huzur doluyor insanın acaba dinemi yönelsek :D
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Eline,fikrine sağlık.Benimde anlatmak istedigim tamamen buydu,inatlasmak en mi en buyuk bela zate.
Ekim ayindan berri kendimle savaşıyorum adeta bu inatlasmak konusunda ve bugun son bugun son diyorum her gun ve sonra bakiyorum ki ne bende huzur kalmış ne evimde,tabi bunda dağ gibi borçlar ve arkadaslarimin cektigi kredi ödemelerin vermiş olduğu baskının etkisi var üzerimde ama ne olursa olsun o inatlasmayi yapmamam gerektiğinin farkindayim, dün bodo denen o.c. takimin sezonun ilk gol atamadigi maçıyla da inat etmenin zararını milyonuncu kez yaşadım,ama bu sefer kesinlikle dersimi almalıyım yoksa işin sonu benim icin uçurum.
Biz en basta kendimizle barisik degiliz,olamayizda bu kesin.Bizi birde etkileyen en buyuk etken ortammis.Bunu 1 sene once Hollandaya tasindiktan sonra ozellikte son 6 ayimda anladim.Turkiyede dusundugum bircok seyi burada dusunmuyorum.En onemlisi bir yaris yok burada buda bana pozitif yon katti.

Sidik yaristirmiyorlar adamlar milyonluk tum imkanlari var ama adamin her yaptigi harcama ihtiyacim var mi yok mu?Sorusunun cevabiyla dogru orantili.Adam 100klik arabasindan iniyor yanina oturup 1 EU senin benim aldigim kruvasanini alip senle sohbet ediyor veya selam veriyor yalanda olsa.Bunun gibi cokca ornek sayarim.Biz Turkiye surekli yaris-surekli daha fazlasi-surekli yukseliyim vs gibi dertlerle kafayi yemisiz burada yaris minimum duzeye tecruben varsa mukafatin var.Biz ne kadar degisicez degistigimize inandirsakta kendimizi ozumuzde bir bozukluk oluyor.Bizim dogdumuz sistem kaos sistemi bunlarin dogdugu sistem duzen sistemi... Adapte olabilirsin ama degismen benim gozumde %50-60 arasinda bu oranda olur.
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
Biz en basta kendimizle barisik degiliz,olamayizda bu kesin.Bizi birde etkileyen en buyuk etken ortammis.Bunu 1 sene once Hollandaya tasindiktan sonra ozellikte son 6 ayimda anladim.Turkiyede dusundugum bircok seyi burada dusunmuyorum.En onemlisi bir yaris yok burada buda bana pozitif yon katti.

Sidik yaristirmiyorlar adamlar milyonluk tum imkanlari var ama adamin her yaptigi harcama ihtiyacim var mi yok mu?Sorusunun cevabiyla dogru orantili.Adam 100klik arabasindan iniyor yanina oturup 1 EU senin benim aldigim kruvasanini alip senle sohbet ediyor veya selam veriyor yalanda olsa.Bunun gibi cokca ornek sayarim.Biz Turkiye surekli yaris-surekli daha fazlasi-surekli yukseliyim vs gibi dertlerle kafayi yemisiz burada yaris minimum duzeye tecruben varsa mukafatin var.Biz ne kadar degisicez degistigimize inandirsakta kendimizi ozumuzde bir bozukluk oluyor.Bizim dogdumuz sistem kaos sistemi bunlarin dogdugu sistem duzen sistemi... Adapte olabilirsin ama degismen benim gozumde %50-60 arasinda bu oranda olur.
Valla her postun içimi okuyor ki benim hicbir şekilde öyle bir düşüncem olmadi misal 39 a giricem Ağustos'ta ve bugune kadar arabam olmadi hatta ehliyetim bile yok araba kullanmayi bile bilmiyorum yani 4M'u gördüğümde dahi bir kere araba almadım,yani "aman sunun var benimde olmali" mantigina hiç bir zaman gormedim ve girenlerin gunluk hayatta bile ne hale dustuklerini cevremde görüyorum.
Yani hic bir zaman da çok para istemedim kendi sistemim dogrultusunda ilerleyeyim yeter dedim ama işte sen sidik yarıştirmasanda sidik yaristiran birisi hayatina giriyor ve o baskıyla maalesef zirveden yerin dibini görüyorsun ama yazdiklarinda sonuna kadar haklısın maalesef o "at yarışı" olayi hayatimizin her alaninda koyuluyor misal ben öyle olmasamda mağaza müdürlügu yaparken öpe öpe at yarışı oluyordum hedefe ulasipta prim almak için.
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
o gün istersen 30k kar et. eğer kar 15e düşerse 15k kar etmiş gibi değil zarar etmiş gibi düşük modda yatağa giriyorsun. herşeyin parayla döndüğü dünyada bundan daha kötü bir ilüzyon olamaz. hele özel hayatta aile sevgili ilişkilerinde filan ufacık duyan hemen soğuyor dışarıdan çok daha berbat gözüküyor. bazen cuma namazına gidiyorum çıkınca harbi içi huzur doluyor insanın acaba dinemi yönelsek :D
Valla insan bazen bu isle uğraşıpta cumaya gitmeye utanir duruma geliyor,gidince de dedigin gibi huzur doluyor insanın içi. Ve 30-15 olayin çok doğru ve benide bitiren o oluyor,onu kaybetmesem kredi taksitini odeyecektim deyip bu sefer eldeki 15 de gidiyor ve sonra karabasan geceler.
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Valla her postun içimi okuyor ki benim hicbir şekilde öyle bir düşüncem olmadi misal 39 a giricem Ağustos'ta ve bugune kadar arabam olmadi hatta ehliyetim bile yok araba kullanmayi bile bilmiyorum yani 4M'u gördüğümde dahi bir kere araba almadım,yani "aman sunun var benimde olmali" mantigina hiç bir zaman gormedim ve girenlerin gunluk hayatta bile ne hale dustuklerini cevremde görüyorum.
Yani hic bir zaman da çok para istemedim kendi sistemim dogrultusunda ilerleyeyim yeter dedim ama işte sen sidik yarıştirmasanda sidik yaristiran birisi hayatina giriyor ve o baskıyla maalesef zirveden yerin dibini görüyorsun ama yazdiklarinda sonuna kadar haklısın maalesef o "at yarışı" olayi hayatimizin her alaninda koyuluyor misal ben öyle olmasamda mağaza müdürlügu yaparken öpe öpe at yarışı oluyordum hedefe ulasipta prim almak için.
Ya sen ne kadar o karakterde olmazsanda,tasvip etmesende alginda,bilinc altinda o duygular-davranislar ya da adi her neyse islenmis/kodlanmis oluyor.Cunku dirak maruz kaliyorsun/kaliyoruz.Bir sekilde itiliyoruz bu yone...

Benimde kendime ait arabam olmadi bu yasima kadar.Suan sirket arabam var ve sinirsiz burasinin sartlarina gore iyi birsey.Ama para kazandigimdan beri Turkluk kafasi,Turkiyede neyim eksik kaldigini dusunduysem veya hevesim neye varsa hemen onlara yonlendim.Araba aliyim ustunede bir tane motor aliyim.Iste buna hevesim var burada ulasabilirim daha kisa surede onu yapiyim vs vs ihtiyacimin disinda seylere yoneliyorum.Sonuc olarak almiyorum ama kafa surekli boyle dusuncelerle mesgul.10klik araba bakaren ulan biraz daha bekliyim 15e ustu acik birsey aliyim veya model yuksek aliyim diyorum.

Ulan got Turkiyede araban mi var diyorum sonra ne 10u ne 15i ne kafasindasin.Yan masamda calisma arkadasim calistigim yerin patrondan sonra en yetkilisi 50-55 yaslarinda adam gunluk giyindigi kiyafet hesaplamaya kalksan 2k EU falandir full marka.Adam 20-25kmyi yaz kis bisiklet ustune geliyor.Istese son model arabayi telefon acarak alacak.Saatligi en asagi 100 EU falandir bu adamin.Ama adamin hevesi giyim ve gezmek.Surekli kendine ve ailesine yatirip yapiyor.Adamin ailesinin buyuk ihtimal arabasi bile yok. :D Sirket telefonu ve hatti kullaniyor ozel telefonu yok. :D Hala anlamlandiramadigim bizlere ters gelecek bircok seyle karsiliyorum.Ozetle dedigim gibi adamlarin kaygilari minimumda oldugu icin bizler gibi yollara sapmiyorlar.Haa kotu olanlar yok mu var ulkenin %30u uyusturucu bagimlisi vs.Ama buna ragmen sistemin icindeler ve kurallara uyuyorlar.
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
@Tede Bk dan da az cok tanırim seni de,psikologken bir bahis bağımlısı danışanın geldikten sonra bahise başladığını simdi öğrendim :D
Saka bir yana valla psikolog kıvamında postların oldu, dün itibariyle zaten inatlasmamaya kendime söz vermiştim bu yazilanlarda bana gayet iyi geldi.
Her ne kadar aptalligimdan ötürü 5. Bayrami evde tek başına otururak gecirecek olsam da hayat devam ediyor sağlığımız yerinde olsun ustesinden geliriz diyelim. Forumu biz kurmamiza rağmen uzun zamandir da ugramiyordum sagolsun bir tek @dartwader sitem ediyordu uğramadığım için ama artik vakit bulunca son bir haftadaki gibi online olmak iyi gelecek gibi.
 

sharke

TC Onaylı

19 Eki 2019

27,080 Mesaj

70,029 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
19 Eki 2019
Mesajlar
27,080
Tepkime puanı
70,029
@Tede Bk dan da az cok tanırim seni de,psikologken bir bahis bağımlısı danışanın geldikten sonra bahise başladığını simdi öğrendim :D
Saka bir yana valla psikolog kıvamında postların oldu, dün itibariyle zaten inatlasmamaya kendime söz vermiştim bu yazilanlarda bana gayet iyi geldi.
Her ne kadar aptalligimdan ötürü 5. Bayrami evde tek başına otururak gecirecek olsam da hayat devam ediyor sağlığımız yerinde olsun ustesinden geliriz diyelim. Forumu biz kurmamiza rağmen uzun zamandir da ugramiyordum sagolsun bir tek @dartwader sitem ediyordu uğramadığım için ama artik vakit bulunca son bir haftadaki gibi online olmak iyi gelecek gibi.
Senin bk da ki nickin neydi ?
 

1 Eki 2019

600 Mesaj

800 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
1 Eki 2019
Mesajlar
600
Tepkime puanı
800
Konum
izmir
Senin bk da ki nickin neydi ?
Ayni yine insect'ti ama mk Tottibeti Wimbledondaki canli bahis kazancima fix bahis deyip el koyunca burolarin köpeği olan Muratti hakkimi ararken banlamisti,sonra fake uyeliklerle sessiz sakin takipte kalmistim :)) Çünkü o zamanlar forum bir madendi hergun birsey ogreniyorduk.
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
@Tede Bk dan da az cok tanırim seni de,psikologken bir bahis bağımlısı danışanın geldikten sonra bahise başladığını simdi öğrendim :D
Saka bir yana valla psikolog kıvamında postların oldu, dün itibariyle zaten inatlasmamaya kendime söz vermiştim bu yazilanlarda bana gayet iyi geldi.
Her ne kadar aptalligimdan ötürü 5. Bayrami evde tek başına otururak gecirecek olsam da hayat devam ediyor sağlığımız yerinde olsun ustesinden geliriz diyelim. Forumu biz kurmamiza rağmen uzun zamandir da ugramiyordum sagolsun bir tek @dartwader sitem ediyordu uğramadığım için ama artik vakit bulunca son bir haftadaki gibi online olmak iyi gelecek gibi.
Insan akil vermeye veriyor.Ama kendi uygulayamadiktan sonra Sahta olsan Padisahta olsan degisen birsey olmuyor iste.

Herkes bir noktadan sonra keskin donusler alacak ama sonumuz yok.Sonu kabullendigimiz an degisecek hersey.Mutluluk paradan ibaret degil ama borc-harc-ihityaclar pesimizde oldugu icin parada pesimizi birakmiyor surekli hatirlatiyor iste ne diyim.Aslinda hayattan hepimiz kotu anlari cok erken yasadik bunu olumlu yone cevirmemiz gerek artik.Ne kadar zorda olsa bunlar ama tecrube parayla satin alinmiyor iste.Ne kadar yalancida olsak,kotu aliskanliklarimizda olsa ozumuzde hepimizin sebepleri var.

Saglik sihhatten onemlisi yok tabi ki ama koca bir hayat geride kalmisken biz kalan gunleri kurtarmanin derdine dusmeliyiz bence artik.Yoksa 100 Liraya 1.000 oran gelmeyecek bunu anlamamiz lazim.Baslangic icin guzel bir motto.100e 100 aliyorsan kardasin buda basit bir motto...
 
Üst Alt