6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Abi lisede böyle çok yemek yemeyi bir bok sanan ergenler olur, yaş gereği tabi bir şey demiyorum böyle şeyler olabiliyorHa bire yemek yiyor baba.. anlamıyorum yani. O kadar yemek yemeye gerek varmı?
Ama bu mal 30 yaşına gelmiş herhalde ne bileyim soytarı ya