MUAMMER158
TC Onaylı
24 Ocak 2020
7,208 Mesaj
12,102 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Memurlara yapmadılar kardeş. İşçilere yaptılar. 700bin işçi. Çoğunluğu bunların zamanında ise girenler. Oy oranı işçiler arasında yüzde 95 falandır. Senin gördüğün o aşık suratlı memurlar ise 12-13 k ya çalışanlar. Surat asmayipta ne yapsınlar diyeceğim.Bu AMK salaklari neyi amacliyor anlamiyorum.Ogretmenin,hemsirenin vs maaslari kus gibi kaldi.Belediyede copculuk yapan 20k maas alan oldu.
Biz yeterince soyduk birazda bizim zamaninda yerlestirdigimiz memurlar gider ayak cukkayi koysun diye mi ugrasiyorlar.Ulan hak etseler tamam diyecem 4 kisilik is yapilan yerde 10 kisilik memuriyet var.Caydan kahveye geciyorlar butun gun ustune birde %70i 5 karis suratla hizmet yapiyor.Kimsenin parasinda-isinde degiliz ama gercek bu...


