1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Atsız

Biz tekrar geldik gardaş

4 Kas 2019

4,019 Mesaj

20,185 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
4 Kas 2019
Mesajlar
4,019
Tepkime puanı
20,185
Konum
chatlackali manager
kazanıyoruz arada ya :D
1 yılda 300K üstünde kazandım xxxl dan falan.. ama hepsini geri verdik..
söz verdik @Atsız a 20 - 25 in dolar altcoin bitcoin yatırıp unutacaktım 2025 e kadar..
yedik paraları ona bile mahçup olduk
Reis senin para kazanamaman, zengin olmaman zekana hakaret ama işte bahis işi çok bozuyor :/
 

kenan52

TC Onaylı

13 Eki 2019

12,739 Mesaj

26,294 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
12,739
Tepkime puanı
26,294
Konum
İç Anadolu
Bizim Lojmandada iki kişi
Sınan Ogan diğerleri rte diyor maalesef chpe Yok kizmazsaniz valla tanıdık askeri personel deki sıkıntı HDP den dolayı sittin sene vermezler ben sinan oğan in sürpriz yapacağına inanıyorum ikinci tura kalmasada gerçek türk milliyetçiliği nin tek temsilcisi Zafer turizm😃
 

sharmante

Eymen Ege
Super Mod.
TC Onaylı

26 Mar 2020

18,768 Mesaj

34,453 Tepki

0 Çözüm

5,300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
26 Mar 2020
Mesajlar
18,768
Tepkime puanı
34,453
Bizim Lojmandada iki kişi
Sınan Ogan diğerleri rte diyor maalesef chpe Yok kizmazsaniz valla tanıdık askeri personel deki sıkıntı HDP den dolayı sittin sene vermezler ben sinan oğan in sürpriz yapacağına inanıyorum ikinci tura kalmasada gerçek türk milliyetçiliği nin tek temsilcisi Zafer turizm😃
HDP'nin olayı nedir ki yav bu kadar.

RTE'ye oy veren adam Hüda-Par'lı vekili meclise sokacak. HDP sadece CB adayı çıkarmadı temsilcileri de istediklerine verebilir. Babala TV'de Sinan Oğan'ın HDP ile ilgili sözlerini dinlet derim böyle ideolojik karmaşa yaşayan muhterem askeri personele.
 

kenan52

TC Onaylı

13 Eki 2019

12,739 Mesaj

26,294 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
12,739
Tepkime puanı
26,294
Konum
İç Anadolu
Askeri personel gerçektende vermez sebebini herkes biliyor ki bu gerçek malesef var 35 binden fazla şehit verildi bosunamı deniyor herkes şimdi çözüm sürecinde sınırdan halaylar la karşılandı bumk larim diyor doğru sonuna kadar ama hiçbir şehit yakını gazı yakını HDP nin olduğu yere vermez bende dahil .
Sinan Ogan a gelince ben Sinan Ogan ı 15 sene evvelinden taa Iğdır'da hanım görev yaparken birebir tanırım kalitesine kimse laf edemez bana göre şu anda ki CB ları içinde en donanımlı efendi ve doğru adam tabiki bu bana göre ama şunu izlimiyorum gördüğüm millet ittifakı kazanmak istemiyor gibi bir hava var eğer ki Sinan abim yüzde 10 yakın bir oy alırsa chp yanına ikinci turda yanına çekerse HDP ye rest çekip o zaman türk milliyetçiliği nin oylarinida alir ama bunu da yapmazlar
Kimler kimlerle beraber herkes görüyor şu adam gibi bir gazeteci daha gelmez bu ülkeye Screenshot_2023-05-02-14-41-05-810_com.android.chrome.jpg
 

6 Ocak 2020

12,483 Mesaj

28,116 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Ocak 2020
Mesajlar
12,483
Tepkime puanı
28,116
Yaş
37
Konum
karacaahmet
Askeri personel gerçektende vermez sebebini herkes biliyor ki bu gerçek malesef var 35 binden fazla şehit verildi bosunamı deniyor herkes şimdi çözüm sürecinde sınırdan halaylar la karşılandı bumk larim diyor doğru sonuna kadar ama hiçbir şehit yakını gazı yakını HDP nin olduğu yere vermez bende dahil .
Sinan Ogan a gelince ben Sinan Ogan ı 15 sene evvelinden taa Iğdır'da hanım görev yaparken birebir tanırım kalitesine kimse laf edemez bana göre şu anda ki CB ları içinde en donanımlı efendi ve doğru adam tabiki bu bana göre ama şunu izlimiyorum gördüğüm millet ittifakı kazanmak istemiyor gibi bir hava var eğer ki Sinan abim yüzde 10 yakın bir oy alırsa chp yanına ikinci turda yanına çekerse HDP ye rest çekip o zaman türk milliyetçiliği nin oylarinida alir ama bunu da yapmazlar
Kimler kimlerle beraber herkes görüyor şu adam gibi bir gazeteci daha gelmez bu ülkeye Ekli dosyayı görüntüle 120342
Ahahahah buna kalsa CHP'nin başına metin Feyzioğlu veya Mehmet Ali Çelebi geçmeli, kendisinin genel yayın yönetmeni de Hulki Cevizoğlu olmalıydı. en sevdiği isimlerdi, hepsinin ne olduğunu gördük
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
HDP ile bir olmadan CB'lığını alamazsınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnızzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Sistem gereği istenmedik birliktelikler olmak zorundaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mevcut sistemden memnunsanız lafım yok. İstediğinize oyun verin. Mevcuttan memnun değilseniz ise CHP adayında nbaşka çareniz yok.

Yine kızdım yahu :)

AKP herkese güldüğünden dolayı seçildi.
 

kenan52

TC Onaylı

13 Eki 2019

12,739 Mesaj

26,294 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
12,739
Tepkime puanı
26,294
Konum
İç Anadolu
Hiçbir durumdan memnun değilim onun için Sinan Ogan a oylar 🤣
 
Üst Alt