1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Turkiyedeki bankalar tamamen insanlari soymaya calisan kurumlardir.Kumardan farki yoktur,sistem surekli aynidir olmayan parayi bile bile harcatir sana... Bankalar o kadar cok ki sokak sokak sube acar oldular birinin buraya dur demesi gerekiyor.

Dunyada bizim kadar bankalarla icli-disli olan bir toplum oldugunu dusunmuyorum.
 

El Guapo

TC Onaylı

12 Kas 2019

6,835 Mesaj

16,668 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
6,835
Tepkime puanı
16,668
Konum
İstanbul
İhtiyaç kredisi başlı başına saçma bir olay zaten kredi kartı da öyle borcu borçla kapatmak, olmayan parayı harcamak, gelişmiş ülkelerde ihtiyaç kredisi diye bişey bile olmayabilir :)

Ev taşıt kredisi hariç bankalarla işi olmamalı insanın

Velhasıl hepimiz alıştık işte sisteme yapacak bişey yok
 

tutmasadaoynar

TC Onaylı

29 Kas 2019

60,849 Mesaj

82,641 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
29 Kas 2019
Mesajlar
60,849
Tepkime puanı
82,641
Bankanın amacı bu.. boşamı taksit yapıyor. boşamı faizsiz kredi veriyor.
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
İhtiyaç kredisi başlı başına saçma bir olay zaten kredi kartı da öyle borcu borçla kapatmak, olmayan parayı harcamak, gelişmiş ülkelerde ihtiyaç kredisi diye bişey bile olmayabilir :)

Ev taşıt kredisi hariç bankalarla işi olmamalı insanın

Velhasıl hepimiz alıştık işte sisteme yapacak bişey yok

Geldigimde sasirmistim Hollanda da para cektim bankamatikten sonrasinda ihtiyacim olmadi dedim cebimde durmasin yatiriyim bankamatige,birde ne goriyim para yatirma secenegi yok :D Sadece cekiyorsun.

Para yatirmada subelerde oluyormus ya da merkezi yerlerde bir kac ortak yer var oralarda mumkunmus.Tum ATMler ortak birde o guzel.1 sene olacak burada olali gordugum banka subesi sayisi 2-3u gecmez oda sans eseri denk geldi.Adamlar o kadar kucultmuski sube islerini bazi yerlerde D&R tarzi dukkanlarda 1 banko koymuslar orada islem yapiyorlar ben kart basvurumu oyle yaptim mesela :D

Ev-araba almaya kalksan belki direk aldigin yer ortak havuzdan sana imkan saglayacak tahminim.Bankaya gidiyip onu yaliyim-bunu yaliyim olaylari burada yok sanirim.Herseyi otomasyona baglamislar nakit kullanmiyorlar gibi birsey zaten.
 

El Guapo

TC Onaylı

12 Kas 2019

6,835 Mesaj

16,668 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
12 Kas 2019
Mesajlar
6,835
Tepkime puanı
16,668
Konum
İstanbul
Geldigimde sasirmistim Hollanda da para cektim bankamatikten sonrasinda ihtiyacim olmadi dedim cebimde durmasin yatiriyim bankamatige,birde ne goriyim para yatirma secenegi yok :D Sadece cekiyorsun.

Para yatirmada subelerde oluyormus ya da merkezi yerlerde bir kac ortak yer var oralarda mumkunmus.Tum ATMler ortak birde o guzel.1 sene olacak burada olali gordugum banka subesi sayisi 2-3u gecmez oda sans eseri denk geldi.Adamlar o kadar kucultmuski sube islerini bazi yerlerde D&R tarzi dukkanlarda 1 banko koymuslar orada islem yapiyorlar ben kart basvurumu oyle yaptim mesela :D

Ev-araba almaya kalksan belki direk aldigin yer ortak havuzdan sana imkan saglayacak tahminim.Bankaya gidiyip onu yaliyim-bunu yaliyim olaylari burada yok sanirim.Herseyi otomasyona baglamislar nakit kullanmiyorlar gibi birsey zaten.
Benim kuzen romanyada o da aynen anlattığın gibi hatta bankaların asayişi acayip sıkı diyordu orda bile yani yatırdığın hesabında tuttuğun paranın acayip denetimi varmış. Demek daha köklü Avrupa ülkelerinde de böyle aynı durum. Sen Hollandadasın ha valla süper temellimi oradasın, iş var herhalde
 

2 Mar 2020

2,304 Mesaj

4,520 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
2 Mar 2020
Mesajlar
2,304
Tepkime puanı
4,520
Konum
Türkiye
Benim kuzen romanyada o da aynen anlattığın gibi hatta bankaların asayişi acayip sıkı diyordu orda bile yani yatırdığın hesabında tuttuğun paranın acayip denetimi varmış. Demek daha köklü Avrupa ülkelerinde de böyle aynı durum. Sen Hollandadasın ha valla süper temellimi oradasın, iş var herhalde

Kredi karti kullanan pek gormedim oyle diyim.Herkes debit kullaniyor.Sanirim odemediginde veya sorun ciktiginda yaptirimlari agir burada birde ev-araba vs olaylarinda puan cok onemli oldugu icin kredi kartlariyla riske etmek istemiyorlar olsa bile.

Ben temelliyim burada artik.Kendi meslegimle alakali bir is yapmiyorum ama ic terfi aldim gectigimiz aylarda pozisyonum yukseldi ve degisti biraz daha duzeni oturtmaya calisiyorum.Yakin zamanda toparlamis olurum durumlari insallah adapte oluyorum artik herseye...
 

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
Abiler ne anlationuz ya
Para yatirilamayan ATM mi kaldı Allah aşkına . Tamam bok gibi ülkeyiz hiç bir şey düzgün değilde bu kadar da değil
 

Erhan

Moderatör
TC Onaylı

15 Eyl 2021

10,433 Mesaj

7,780 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
15 Eyl 2021
Mesajlar
10,433
Tepkime puanı
7,780
840 kredi puanına kredi vercek banka var mı :ROFLMAO:
 
Üst Alt