sharke
TC Onaylı
19 Eki 2019
27,080 Mesaj
70,029 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
- Katılım
- 19 Eki 2019
- Mesajlar
- 27,080
- Tepkime puanı
- 70,029
abii yeter ya... valla billa yeter ya..
artık kusucam.. bu kadar şanssızlık olur mu ya..
erzurum 4 kart gördü
altınordu ofsayt 1 de kaldı.. ilk yarı ofsayt oldu , yan hakem bayrağını kaldırdı , orta hakem oyna devam avantaj dedi..
abi o bayrak senin götüne girsin orta hakem..
valla çıldırdım artık ya...
kazanıp kaybetmekten yoruldum ya..
son paramızdı..
fener maçına sermaye yapalım..
10K 3.5 üstüne basacaktım... şimdi parasız pulsuz .. nasıl gececek ..
sinirden birilerine saldırmam lazım ya..
artık kusucam.. bu kadar şanssızlık olur mu ya..
erzurum 4 kart gördü
altınordu ofsayt 1 de kaldı.. ilk yarı ofsayt oldu , yan hakem bayrağını kaldırdı , orta hakem oyna devam avantaj dedi..
abi o bayrak senin götüne girsin orta hakem..
valla çıldırdım artık ya...
kazanıp kaybetmekten yoruldum ya..
son paramızdı..
fener maçına sermaye yapalım..
10K 3.5 üstüne basacaktım... şimdi parasız pulsuz .. nasıl gececek ..
sinirden birilerine saldırmam lazım ya..

