2 Kas 2019
35,334 Mesaj
101,625 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Kime kütlettirecez baba çöp gibi adamım elinde kalırım ayakkabı bakmam lazım paradan kaçmam ayakkabıdaBaba kütlettir sonra da paraya kıyıp güzel hafif bir Nike Air Max al bel ağrıların %80 azalır
11 Kas 2019
7,206 Mesaj
14,951 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
abı onla yatıp kalkcan arada kendı kendıne tansıyonunu olcecek o kadarcümleten günaydın forum cemaati hayırlı cumalar
geçmiş olsun @barisso99 yaş ilerledikçe sürekli patlak veriyor , bende de kalp sorun çıkardı ayın 5 inde holder dye bir cihaz takacaklarmış
11 Kas 2019
7,206 Mesaj
14,951 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
günaydıınnn
rota diğer yerde id yazanlara 250 tl bonus veriyor.
belki görmeyen vardır
5 Eyl 2019
9,690 Mesaj
50,431 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
4 Ara 2019
4,856 Mesaj
9,661 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
aynen öyleymiş ya ilk duyduğumda tırsmadım değil yani cihaz takacaz diyince, ben çok doktora filan gitmem sevmem de ama kalp olunca bir ince korku geldi hemen gittim ihmale gelmezabı onla yatıp kalkcan arada kendı kendıne tansıyonunu olcecek o kadar
2 Kas 2019
35,334 Mesaj
101,625 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Geçmiş olsun baba sağlık önemli iyi bak kendine. Lordisback bize emanet liseyi bitirsin sanayide işi hazırGeçmiş olsun @barisso99 hocam , sağlık her şey , hele yaşımız geçiyorken.
Arkadaşlar bende ortopedik sorunlarım, böbrek krizlerim dolayısıyla, son covidden tam 12 ay üzerinden geçmesine rağmen tam anlamıyla eski sağlığıma kavuşamamamdan dolayı adminliği bırakma kararı aldım. Arka tarafta bürolar, konuşmalar paylaşımlar, ekonomik sorunların tavan yapması, ön tarafta forum kategori, banner, forum düzeni, canlı yayın falan hepsine zaten yetemiyordum.
@fizikci nicki ile aranızda olacağım ama arkada yönetim grubu, büro grupları dahil ayrılacağım. Bir forum siteside insanın çocuğu gibi olur mu oluyormuş, nickede alışmıştım
Sözün özü bu nickle foruma son yazışım @LordisBack @sharmante @Erhan ortak akılla hareket ederek daha iyi duruma getirecektir. Yeni nick ile görüşmek üzere.
En içten saygılar, çokça sevgiler herkese
11 Kas 2019
7,206 Mesaj
14,951 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
abi miyokard sintigrafi diye bir şey var ben de yeni duydum o net yöntemmiş damardan ilaç verip varsa bir şey çözüyorlarmış hemen, cok oranı buranı elletmeden doktoruna kendın önerebilirsin ...aynen öyleymiş ya ilk duyduğumda tırsmadım değil yani cihaz takacaz diyince, ben çok doktora filan gitmem sevmem de ama kalp olunca bir ince korku geldi hemen gittim ihmale gelmez
12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Geçmiş olsun @barisso99 hocam , sağlık her şey , hele yaşımız geçiyorken.
Arkadaşlar bende ortopedik sorunlarım, böbrek krizlerim dolayısıyla, son covidden tam 12 ay üzerinden geçmesine rağmen tam anlamıyla eski sağlığıma kavuşamamamdan dolayı adminliği bırakma kararı aldım. Arka tarafta bürolar, konuşmalar paylaşımlar, ekonomik sorunların tavan yapması, ön tarafta forum kategori, banner, forum düzeni, canlı yayın falan hepsine zaten yetemiyordum.
@fizikci nicki ile aranızda olacağım ama arkada yönetim grubu, büro grupları dahil ayrılacağım. Bir forum siteside insanın çocuğu gibi olur mu oluyormuş, nickede alışmıştım
Sözün özü bu nickle foruma son yazışım @LordisBack @sharmante @Erhan ortak akılla hareket ederek daha iyi duruma getirecektir. Yeni nick ile görüşmek üzere.
En içten saygılar, çokça sevgiler herkese