MUAMMER158
TC Onaylı
24 Ocak 2020
7,208 Mesaj
12,102 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Ağa da bence çekilmez o kadar evde olmak. Yaş 44. Hareket filan olmazsa iş sakat. Tansiyon, şeker, kolesterol, kalpte damar tıkanıklığı ne ararsan var. Hareketsiz yaşamda direk götürür bunlar.bence evde daha çok para kazanırsın ikramiyeyle bende emekli oluyorum suan ama sirketi kapatamam suan iyi para geliyor ,hanımı emekli yaparsam dengeler, ayrılırım ortaklıktan oda benim primim olur
