bossy
TC Onaylı
4 Ara 2019
4,856 Mesaj
9,661 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
4 Ara 2019
4,856 Mesaj
9,661 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
22 Eyl 2019
19,639 Mesaj
32,743 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Burda görünce 3 kez vippark aldım . İlk ikisinde 390 ve 250 karla çektim . 3.aldigimda hesapta 8 TL kalmıştı önceki çekimden. Hesabınızda bakiye olduğunda bonus hakkınız yoktur dedi .ana parayı çevirirken 1400 zarar yazdım. Kötü niyetki bir site bence. Yani bakiye var bonus yok diyor. 2.aldigimda 24 TL bakiyr vardı önceki cekimden kalan.orda bonus tanimladilar.cümleten s.a. forum cemaati
@Bora aga baktım ben betcupa maks 3k diyince devam etmedim ,ne biliyim çok ta güven vermedi bana ,vipparktada ana parayı bıraktım aq
20 Kas 2019
13,271 Mesaj
41,555 Tepki
0 Çözüm
5,555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Yapma be , hangi oyunda ezildincümleten s.a. forum cemaati
@Bora aga baktım ben betcupa maks 3k diyince devam etmedim ,ne biliyim çok ta güven vermedi bana ,vipparktada ana parayı bıraktım aq
4 Ara 2019
4,856 Mesaj
9,661 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
barn festivalle sugar rush içimden geçti resmen , aslında normal çevirirken fazla zarar yoktu çıkabilirdim ama devam ettim sonra satın almaya düşünce hopppp gümmm , önceki çekimi hesap edersem 1.5 k zarar yazdımYapma be , hangi oyunda ezildin![]()
21 Eyl 2020
9,498 Mesaj
11,095 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
25 Kas 2019
16,197 Mesaj
24,954 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
4 Ara 2019
4,856 Mesaj
9,661 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
isteseler tanımlarlar dı yokuş yapmışlar resmen , ben de yüksek yatırım yapmam mesela bunları 3k ideal rakam ,üstü belki öderler ama piyasa bok gibi ne yapcakları belli olmazBurda görünce 3 kez vippark aldım . İlk ikisinde 390 ve 250 karla çektim . 3.aldigimda hesapta 8 TL kalmıştı önceki çekimden. Hesabınızda bakiye olduğunda bonus hakkınız yoktur dedi .ana parayı çevirirken 1400 zarar yazdım. Kötü niyetki bir site bence. Yani bakiye var bonus yok diyor. 2.aldigimda 24 TL bakiyr vardı önceki cekimden kalan.orda bonus tanimladilar.
29 Kas 2019
60,849 Mesaj
82,641 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
21 Eyl 2020
9,498 Mesaj
11,095 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
elektronik ürünlerde 2 katına çıkar biraz bekle yüksekten satarsın