okan4050
TC Onaylı
26 Nis 2020
8,025 Mesaj
7,572 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Tekrardan bu borç konusunda hata yapıp ödemelerini geciktirdiğim 3-4 abimden özür diliyorum başta en büyük @chatlackali Ali abiden daha sonrada diğerlerinden buda son mesajım olsun kötü niyetli olmadığımı çoğunuz biliyorsunuz zaten beni tanıyorsunuz aksini iddaa eden varsa beni tanımıyordur birkaç gün içinde bu ödemeleri yapıp tekrar aranızda olacağım iyi geceler