1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
 

sayören

TC Onaylı

22 Eyl 2019

19,639 Mesaj

32,743 Tepki

0 Çözüm

5,100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
22 Eyl 2019
Mesajlar
19,639
Tepkime puanı
32,743
Konum
Tarrak
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
maalesef aynı kişi aynı şeyleri bana da yaptı
ama sevdğim bir arkadaş o yüzden sadece üzüldüm. vwerdiğim tüm parada helal olsun
 

shade

TC Onaylı

5 May 2020

9,996 Mesaj

7,042 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
5 May 2020
Mesajlar
9,996
Tepkime puanı
7,042
Konum
South China Sea
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
yarın vereceğim diyen insan kumar bağımlısıdır.çünkü 3-4 gün sonra vereceğim dese belki de o parayı alamayacak o yüzden ne olursa olursun o parayı almayı biraz daha garantileyebilmek için veremeyeceğini bile bile yarın vereceğim diyerek o parayı bir şekilde alır
 

14 Ara 2022

1,854 Mesaj

2,309 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
14 Ara 2022
Mesajlar
1,854
Tepkime puanı
2,309
'' Abi xxx TL var mı? Acil ihtiyaç var, yarın geri ödeyeceğim ''

Bu tarz borç isteyen 2 tür insan vardır.

Birincisi: Ertesi gün maaş alacaktır ya da bir yerden kesin gelecek parası vardır ya da bankada vs bir miktar parası vardır. Ki o insanlar zaten dedikleri gibi ertesi gün geri ödeme yaparlar.

İkincisi: Ertesi gün geri ödeme için hiç bir garantisi yoktur amacı sadece borcu alıp Allah'a havale etmektir. Yani borç alabilmek (garantileyebilmek) için ''Yarın ödeyeceğim'' deyip yalan söylerler. Bu kişiler de potansiyel dolandırıcıdır. Ya da gelecekte dolandırıcının tillahı olacaktır eğer dur denilmezse..

Kısa süre öncesine kadar bu tarzda benden borç isteyen tek kişi olmuştu o da herkesin bildiği dolandırıcının tillahı @yakup ... 3-4 kez bu şekilde borç almış hepsinde de uzun süre sonra geri ödemişti.

Benden borç isteyen arkadaşlar ya maaş günü ödeyebilirim vs der ister ya da herhangi bir gün vermez sadece borç ister. O zaman da bilirim ki süreç uzayabilir. Ama param varsa yollarım, sıkıntı olmaz. Yeter ki açık olsun herşey.

Şimdiii @okan4050 ilkinde sana birşey demedim. Aynı şeyi ikinci kez yaptın. Verdiğim para büyük bir miktar değil belki ama benim de @muhteva ve @Bora ya 1 ocak'ta ödeyeceğim dediğim borçlarım var. Bahis tutturunca o miktarı ayırmıştım bankaya, onlara ödeyecektim ayın 1 ni beklemeden. Ama sen borç isteyip bir de yarın sabah saat 10 da geri yollayacağım deyince o parayı bozup sana yolladım 100. Tabii sen daha önce de yaptığın gibi ikinci tür insan moduna girip sessizliğe bağladın. Ben de kalan parayı bahiste erittim. Ki bu da sorun değil.

100 TL de olsa, 10 TL de olsa 1 gün sonrası için söz verdiysen o ödemeyi yapman lazım. Yapamayacak durumdaysan da para istemeyeceksin kimseden o şekilde. Yoksa ikinci tür insan sınıfına girersin ya dolandırıcısındır ya da gelecekte dolandırıcı olma potansiyelin vardır.

Normalde hiç bir zaman bu şekilde kimseyi hele böyle bir miktar için deşifre etmem. Zor durumda kalmasını istemem. Ama seni deşifre ediyorum çünkü daha çok gençsin kardeşim. O ayaklar iyi ayak değil. 35 yaşını geçmiş birini ne yaparsak yapalım düzeltemeyiz. Ama sen daha yeni askere gittin geldin. Gençsin. Yapma böyle şeyler. Borcunu öde de demiyorum sana. Hatta ödeme, lafını dahi etmem bu saatten sonra. Ama hiç kimseden yarın vereceğim deyip borç isteme! Hele ki kumara bahise atmak için hiç isteme. Gerçketen paraya ihtiyacın olduğu zaman da adam gibi iste. Kısa zaman içinde garantin yoksa ''şu gün geri ödeyeceğim vs deme ''.... Sadece borç iste. Varsa verilir yoksa da yok denir zaten.

@yakup gibi olup, onun gittiği yoldan gitme. Şimdi ben bunu buraya yazdım adım gibi biliyorum ki forumdan başka arkadaşlara da aynı şekilde, yarın ödeyeceğim deyip borç alıp ödememişsindir. Mutlaka birileri vardır bu şekil.

WP den sana değil de buraya yazdığım için de hiç alınma, kızma. Hem sen ders al diye açığa yazdım (belki o huyunu düzeltirsin) Hem de bunu alışkanlık haline getirmişsen, arkadaşlar öğrensin ona göre önlem alsın diye yazdım.
Gerçekten gençlere ders olabilecek bir yazı yazdığı hiçbir kelimede verdiği borçla alakalı yorum yok miktar yok bunu belki farklı anlar başkası ama gerçekten bir insanı yolun başında bu şekilde uyarmak onu daha kötü hatalar yapmasını engellemek için uğraşmak seninle aynı forumda olmak ayrıcalık bence buradaki üyelere
 

bombaci20

TC Onaylı

21 Eyl 2019

11,763 Mesaj

18,162 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
11,763
Tepkime puanı
18,162
Konum
türkiye
Gerçekten gençlere ders olabilecek bir yazı yazdığı hiçbir kelimede verdiği borçla alakalı yorum yok miktar yok bunu belki farklı anlar başkası ama gerçekten bir insanı yolun başında bu şekilde uyarmak onu daha kötü hatalar yapmasını engellemek için uğraşmak seninle aynı forumda olmak ayrıcalık bence buradaki üyelere
zaten çekiliş vs oluyor sık sık, borca ne hacet, olcağı varsa ordan yürürsün daha üstelemenin anlamı yok ki..
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
57
Konum
izmir
yarın vereceğim diyen insan kumar bağımlısıdır.çünkü 3-4 gün sonra vereceğim dese belki de o parayı alamayacak o yüzden ne olursa olursun o dparayı almayı biraz daha garantileyebilmek için veremeyeceğini bile bile yarın vereceğim diyerek o parayı bir şekilde alır
İşte ben de tam da bu yüzden buraya yazdım. Çünkü ben de böyle düşünüyorum. Daha yolun başında ben ne yapıyorum yav demezse ilerisi karanlık olur onun için. Yoksa dert @sayören in dediği gibi para vs hiç önemli değil... Önce onun adına üzülürüm sonra da kendimi keriz yerine konulmuş hisseder buna üzülür, kızarım. Ve o postu okuyan tüm arkadaşlara da yarın birgün aynı şekilde yarın vereceğim derse, akıllarına gelsin vermesinler. O da ''yarın vereceğim'' yalanıyla borç istemekten vazgeçer belki.
 
Üst Alt