1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Şunun verdiği adrenali hiç birşey vermez hele ki 8. Siniftalar, tam böyle aşk meşk yılları ve arkadaşlardan ayrılma yılı.

Okulda popüler biriydim, kızlar tarafından her sınıfta tanınan ve ilgi duyulan biriydim.

8-A ile maç yapıyoruz oranında kızları ile aram çok iyi farklı bir sınıf olmamıza rağmen,

Bunların sınıfı ile sınıflar arası turnuva da final maçı, okulun bahçesi tıpkı bu görüntüdeki gibi tıklım tıklım,

Bir baktım, karşı tarafın kızları benim ismimi bağırıp, bana destek vermeye başladılar.

Bunlar bagirdikca, bunların sınıfının kaptanı bunlara susun diye işaret yapıyor, kızlar daha da şiddetli bağırıyor.

Sonra bir ara kafamı kaldırıp bir baktım, bunların sınıfının kaptanı, maçı bırakmış, okulun bahçesinde dövmek için kızları kovalıyor 😁

Hey gidi günler hey 🥲
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Duygulandım şimdi bak, saçlarım uzundu okulda hatta yasak olduğu için törenlere falan girmezdim, kızlar beni koridorda yakalar saçlarını sallar misin derdiler,

Maçlardan önce bilerek islatirdim, maçlarda saçlar sallanirdi, güzel yıllardı,

Şimdi saçı sallanan adamlara para basıyoruz 😁
 

KralAdam

TC Onaylı

30 Eki 2021

13,730 Mesaj

17,567 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
30 Eki 2021
Mesajlar
13,730
Tepkime puanı
17,567
Şunun verdiği adrenali hiç birşey vermez hele ki 8. Siniftalar, tam böyle aşk meşk yılları ve arkadaşlardan ayrılma yılı.

Okulda popüler biriydim, kızlar tarafından her sınıfta tanınan ve ilgi duyulan biriydim.

8-A ile maç yapıyoruz oranında kızları ile aram çok iyi farklı bir sınıf olmamıza rağmen,

Bunların sınıfı ile sınıflar arası turnuva da final maçı, okulun bahçesi tıpkı bu görüntüdeki gibi tıklım tıklım,

Bir baktım, karşı tarafın kızları benim ismimi bağırıp, bana destek vermeye başladılar.

Bunlar bagirdikca, bunların sınıfının kaptanı bunlara susun diye işaret yapıyor, kızlar daha da şiddetli bağırıyor.

Sonra bir ara kafamı kaldırıp bir baktım, bunların sınıfının kaptanı, maçı bırakmış, okulun bahçesinde dövmek için kızları kovalıyor 😁

Hey gidi günler hey 🥲
Abi şimdi senin bu yaşanmışlıği okurken aynı anda zihnimde canlandırdım ve gerçekten o yaşlarda ki gibi heyecanlandım ama bir yanım eksik kaldı onu da tamamlarsam bu yaşanmışlıği tamamen hissedeceğim
Adını bilmediğim için soruyorum kızlar ne diye bağırıyordu:)
 

muhendis

TC Onaylı

25 Kas 2019

16,197 Mesaj

24,954 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
25 Kas 2019
Mesajlar
16,197
Tepkime puanı
24,954
Yaş
50
Abi şimdi senin bu yaşanmışlıği okurken aynı anda zihnimde canlandırdım ve gerçekten o yaşlarda ki gibi heyecanlandım ama bir yanım eksik kaldı onu da tamamlarsam bu yaşanmışlıği tamamen hissedeceğim
Adını bilmediğim soruyorum için kızlar ne diye bağırıyordu:)
Bunu bilmeyecek ne var

Mehmeeett Aali
Mehmeeett Aali
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Abi şimdi senin bu yaşanmışlıği okurken aynı anda zihnimde canlandırdım ve gerçekten o yaşlarda ki gibi heyecanlandım ama bir yanım eksik kaldı onu da tamamlarsam bu yaşanmışlıği tamamen hissedeceğim
Adını bilmediğim için kızlar ne diye bağırıyordu:)

İsmim Mehmet Ali, fakat okulda bana Ali derdiler, Ali diye bağırıyorlardi.

O yıllarda sosyal medya yoktu tabii,

Yada her yerde böyle forma satışı vs yoktu,

Vezneciler de kapalı çarşı da sahte forma satanlar vardı, piyasanın çok altında, bende sınıfta herkesten para toplar gider oradan tüm takıma forma alırdım.

Kendime 4/5 tane alırdım. Forvet olduğum için her maç en az 4-5 golum vardı,

Final maçında şöyle bir gol sevinci yapmıştım,

O zamanın işte popüler futbolculardan 5 kişinin formasını üst üste giymiştim,

Her gol sonrası üstümdeki formayı çıkarıp alttaki forma ile oynuyordum, hızımı alamayıp 6 gol atmıştım o gün 11-5 kazanmıştık, maçı çıplak tamamlamıştım 😁
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
İsmim Mehmet Ali, fakat okulda bana Ali derdiler, Ali diye bağırıyorlardi.

O yıllarda sosyal medya yoktu tabii,

Yada her yerde böyle forma satışı vs yoktu,

Vezneciler de kapalı çarşı da sahte forma satanlar vardı, piyasanın çok altında, bende sınıfta herkesten para toplar gider oradan tüm takıma forma alırdım.

Kendime 4/5 tane alırdım. Forvet olduğum için her maç en az 4-5 golum vardı,

Final maçında şöyle bir gol sevinci yapmıştım,

O zamanın işte popüler futbolculardan 5 kişinin formasını üst üste giymiştim,

Her gol sonrası üstümdeki formayı çıkarıp alttaki forma ile oynuyordum, hızımı alamayıp 6 gol atmıştım o gün 11-5 kazanmıştık, maçı çıplak tamamlamıştım 😁
Allahtan 1 gol daha atmamışsın, yoksa donu da çıkaracak mışsın sallanan da sadece saçlar olmayacakmış aminu :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

6 Ara 2020

798 Mesaj

2,359 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
6 Ara 2020
Mesajlar
798
Tepkime puanı
2,359
Konum
Istanbul
Allahtan 1 gol daha atmamışsın, yoksa donu da çıkaracak mışsın sallanan da sadece saçlar olmayacakmış aminu :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Ali abim masum bir ortaokul anımı nasıl sex'e bağladın canım abim.

Bu alem bir Johnny Sins, bir de senden korkmalı 😬
😁
 
Üst Alt