1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

son

TC Onaylı

18 Eyl 2019

8,089 Mesaj

8,619 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
18 Eyl 2019
Mesajlar
8,089
Tepkime puanı
8,619
Konum
..
Ahhahhahhahahaaa aga olmaz böyle bişey yav :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Hepsibahis sms atmıştı 50 freebet tanımlamış. Onu girdim 3 -5 maçla 382 TL yaptım 182 bir maça canlıdan bastım kalan 200 ile de Soygun anahtarı kazanmak için book of dead slotunda kullanayım dedim. ( 1 anahtar kazanmak için book of dead slotunda 300 TL lik oynamam gerekiyormuş) Aga girdim 3-4 tur döndü freeye girdi 3 TL den. Ulen hiç param yoktu beaaaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: O kulaklı sfenks gibi şekil açıldı spinlerde de 1 defa 5 ledi 1 defa 4ledi geri kalan ellerde de hep 3 ledi aminu

Ekli dosyayı görüntüle 122714

Ekli dosyayı görüntüle 122715
Çevrim de bitmiştir şimdi. Mis gibi oldu tebrikler abi
 

barisso99

Medellín'in Asi Çocuğu
TC Onaylı

2 Kas 2019

35,334 Mesaj

101,625 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
2 Kas 2019
Mesajlar
35,334
Tepkime puanı
101,625
Yaş
46
Konum
Medellin
Ahhahhahhahahaaa aga olmaz böyle bişey yav :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Hepsibahis sms atmıştı 50 freebet tanımlamış. Onu girdim 3 -5 maçla 382 TL yaptım 182 bir maça canlıdan bastım kalan 200 ile de Soygun anahtarı kazanmak için book of dead slotunda kullanayım dedim. ( 1 anahtar kazanmak için book of dead slotunda 300 TL lik oynamam gerekiyormuş) Aga girdim 3-4 tur döndü freeye girdi 3 TL den. Ulen hiç param yoktu beaaaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: O kulaklı sfenks gibi şekil açıldı spinlerde de 1 defa 5 ledi 1 defa 4ledi geri kalan ellerde de hep 3 ledi aminu

Ekli dosyayı görüntüle 122714

Ekli dosyayı görüntüle 122715
Kırbaçla beni dedem kapat metresin olayım
 

17 Ara 2019

988 Mesaj

2,380 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
988
Tepkime puanı
2,380
Konum
dünya
Ahhahhahhahahaaa aga olmaz böyle bişey yav :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: Hepsibahis sms atmıştı 50 freebet tanımlamış. Onu girdim 3 -5 maçla 382 TL yaptım 182 bir maça canlıdan bastım kalan 200 ile de Soygun anahtarı kazanmak için book of dead slotunda kullanayım dedim. ( 1 anahtar kazanmak için book of dead slotunda 300 TL lik oynamam gerekiyormuş) Aga girdim 3-4 tur döndü freeye girdi 3 TL den. Ulen hiç param yoktu beaaaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: O kulaklı sfenks gibi şekil açıldı spinlerde de 1 defa 5 ledi 1 defa 4ledi geri kalan ellerde de hep 3 ledi aminu

Ekli dosyayı görüntüle 122714

Ekli dosyayı görüntüle 122715
İhtiyar farkındaysan @Umar Aminu deli oğlan geldiğinden beri kısmetin açıldı. Gözünü seveyim dizinin dibinden ayırmada bizde sezon başlayana kadar kafamızı dinleyelim
 

14 Ara 2022

1,854 Mesaj

2,309 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
14 Ara 2022
Mesajlar
1,854
Tepkime puanı
2,309
Ali Koç ; Arda guler seneye Fenerbahçe de olmayacak maalesef kendisi Fenerbahçe de kalmak istemedi çocuk doğruyu gördü 😀
 

dartwader

TC Onaylı

13 Eki 2019

6,178 Mesaj

16,695 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
13 Eki 2019
Mesajlar
6,178
Tepkime puanı
16,695
Konum
İstanbul
Ali abinin mesajına dixik tsklr attı ins geri dönmüştür veya ben uzun zamandır gormuyom bu arkadaşı ,gitmeyin bilader bu forumdan 3/5 iyi adam kaldık birbirimizin derdi dermanı sevinci olalım Ali abi tebrikler güzel insanlar hep kazanır ,aq kalbim sikismese bende iyi adamım ama bı ibnelik var kazanamıyom, bu arada babamın cenazesine hazırlık için memlekete geldim hanıma yardım ediyom aq kadın olmak çok zormuş cidden biz erkekler yorulduk bittik falan demeyelim ben hayatımda böyle yorulduğumu bilmiyom daha evin yarısi bile bitmedi ha bu arada memlekette yaşanmaz aq en büyük duamdir benim beni esmere muhtaç eyleme Allah im diye aq memleket te kadın kız ayağı hiç yok her köşe başında rakı var ama memleketin sivrisinekleri bile erkek İstanbul'u özledim aq ,galiba hayırsız bir evladım ben bu durumda bile ne düşünüyom ( kendimi umar aminu gibi hissettim birden)
 

faustino

TC Onaylı

11 Kas 2019

7,206 Mesaj

14,951 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
11 Kas 2019
Mesajlar
7,206
Tepkime puanı
14,951
Yaş
47
Konum
İstanbul
Ali abinin mesajına dixik tsklr attı ins geri dönmüştür veya ben uzun zamandır gormuyom bu arkadaşı ,gitmeyin bilader bu forumdan 3/5 iyi adam kaldık birbirimizin derdi dermanı sevinci olalım Ali abi tebrikler güzel insanlar hep kazanır ,aq kalbim sikismese bende iyi adamım ama bı ibnelik var kazanamıyom, bu arada babamın cenazesine hazırlık için memlekete geldim hanıma yardım ediyom aq kadın olmak çok zormuş cidden biz erkekler yorulduk bittik falan demeyelim ben hayatımda böyle yorulduğumu bilmiyom daha evin yarısi bile bitmedi ha bu arada memlekette yaşanmaz aq en büyük duamdir benim beni esmere muhtaç eyleme Allah im diye aq memleket te kadın kız ayağı hiç yok her köşe başında rakı var ama memleketin sivrisinekleri bile erkek İstanbul'u özledim aq ,galiba hayırsız bir evladım ben bu durumda bile ne düşünüyom ( kendimi umar aminu gibi hissettim birden)
Abi biz işte bunu beceremiyoruz, hayatı kım ne der kaygısıyla yasıyoruz, sonuç olarak ınsanız ve bızımde farklı duygularımız dogal olarak
 
Üst Alt