1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

dort_hum

MESAJ YAZAMAZ

16 Mar 2020

1,923 Mesaj

3,671 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
16 Mar 2020
Mesajlar
1,923
Tepkime puanı
3,671
Yaş
33
Konum
Istanbul
Bkda travolta cok iyi kasa tutardi underdoglari cok iyi bilirdi basketbolda
Kazimbasak vardi major liglere yorumlu kombine kuponlar yapardi

Bahisanalizde cok fena basketbol tayfa vardi infolu cok iyi paralar vuruyorlardi tbl alt liglerden 2014 2015 civari
 

17 Ara 2019

988 Mesaj

2,380 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
988
Tepkime puanı
2,380
Konum
dünya
Sen bilirsin , çocuğun nicki aklima gelmedi bir türlü..

Bk da avukatti sanırım barış veya serhat ti adı..

Devamli tempo dan Kg var bahsi alirdi kasasi vardı.

2006-2007 yılları..Ben izamanlar bk ya yeni üye olmuştum.

Devamli spor salonundan mekanlardan foto atardı..

Yıllar sonra yine K.U.P başlığına post atmıştı battım diye..

O kasa tuttugu zamanlar imrenirdim o çocuğa , ne güzel hayat yaşıyor jem kumar oynuyor hem hayatını yaşıyor diye.

Rumuz bir türlü aklıma gelmedim
benim bildiğim avukatların hiçbiri verdiğin tanıma uymuyor, tanımıyoru hocam :D
 

30 Kas 2019

3,440 Mesaj

10,387 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
3,440
Tepkime puanı
10,387
Konum
Neptun
Umar , anlatsana nasıl yedin Betsondan aldığın 50 k yı:D

Bırak tavayı:D

40k idi o tmm mi. 24 un 4k kusuruna 20 daha koymustum. O zamandaki paranin degerini @sharke hesaplayacak simdi :D

Birkac sene once 85k vurunca da kasa tutacagim diyoru idim hala daha ayni aminu

1k nasil gidiyoru ise 40 da oyle gidiyoru maalesef. Martingale e donup onbinlerce basmaya tereddut etmeden parayi vuracagim gelsin limitler nema problema

Fena bilendim. Bir 20k bulunca deneyecegim. Bir senede 2m hedef. Sonraki 2-3 sene yuksek sermayeyle tam koyacagim

Ancak bu sene sermaye yapma hedefim var. 100k ayarinda. Sonraki 3 seneyi hedefliyoru. 40 ima cok baska girecegim. Emeklilik zaten hayal erken emekli edecegim kendimi

Aminunun akilli basi cok bedel odedigini dusunup yeter artik dedigi zamandadir :D

Al gulum ver gulum bos islerdeyiz soyleyeyim
 

17 Ara 2019

988 Mesaj

2,380 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
988
Tepkime puanı
2,380
Konum
dünya
@eastanbool fenalardayiz. Keske parayi vurup sessiz kaldigim gunler geri gelse aminu. İlaclari icmeye bile useniyoru. Gece zaman gecir sabah uyu aksama kadar deliksiz. Bir kez uykum bolundu kusacak gibi oldum banyoya kostum. Sonra aksam 8 e kadar. Dokunsalar patlayacak gibiyim dostum. Hop bahadir aydogan

Cekilislere falan katilmiyoru idim. İti var kopugu var hesabi hicbirine icten katilasim gelmiyoru idi zaten. Kimseyle hesap no verecek iletisimi kurmak bile icimden gelmiyoru

Milyon verseler usenirim katilmaya. Hicbir seyin uzerine dusmeye halim yok. Elimde olsa full uyurum. Bayramda aranilacak kisileri aramaya usendim

Bitis donemindeyiz. Ama o 100k basilacak gunleri iple cekiyoru. Burolari sikip atmadan kumari birakasim yok alayina gecirecegim. İs cigirindan cikti. Bosa gecen zamanlara takilacak yasa geldik

Fena bilenmis durumdayim kafaya taktiysan is bitmistir

@tutmasadaoynar kumarbaz adami sevmem. Mumkunse muhatap bile olmam. Eskiden pek kendimde olmadigim zamanlarda bile cekinmeden bk etkinligi su bu katilim gosterir mal gibi oturup zaman gecirsek de o ortamda bulunmak isterdim misal. Forum kulturu vardi. Simdi iti var kopugu var. Eski etkinlikler zaten yok. Kimseye guven de olmaz isim de olmaz zaten. Kimseyle bir sey paylasmaya can atan biri degilim zaten. Ama forumlarda bizi ezik sanan iti kopugu misal denk gelir artistlik yapar. Yedi sulalesinin amkdum mu da vay be aminu der. Para iliskisine evrilir nerede oradaki samimiyet. Senin en bastan bu tavirda oldugunu biliyoru zaten. En dogrusu da bu

Genel olarak da yasayis baska yone evrildi. Bazilari soylemlerinde hareketlerinde cocuk oyuncagi saniyoru. Cok muge izlemisler. Sosyal medya orospusu olmuslar. İnsanlar iliskide kotuluk yasamayinca ona iliski demiyoru. İyilik guzellik yok. Sorunlar isin tadi tuzu oluyoru onlar icin. İs olsun diye arayi bozmak falan moda olmus. Ben zaten boyle seylere gelemiyoru. Derdinizi sikeyim diyoru icimden. Dolayisiyla gundelik yasamda da arkadaslik dostluk bos geliyoru

İltica etmeyi dusunuyoru ben. Medeniyet gormek isterim ahahay
düşündüğüm derken hazır ev boşken evi filmcilere kiraya verdin mi diyecektim sen yine roman yazdın. bu arada diğer mesajında yaptıgın max. - min. göndermesi gözümden kaçmadı. sana ortaklığın en başında ben fakirim benden bir şey çıkmaz ama seni forumun bütün zenginleriyle ortak yaparım demedim mi? ortak oldugun adam ya battı ya da kumarı bıraktı. şimdi bunlar benim suçum mu oluyor. diğer tarafı kuruttun diye 3 yıl sonra buraya ali abinin yanına getirdim. artık ali abi de elden giderse yapacak bir şey yok
 

30 Kas 2019

3,440 Mesaj

10,387 Tepki

0 Çözüm

555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
30 Kas 2019
Mesajlar
3,440
Tepkime puanı
10,387
Konum
Neptun
@eastanbool ev bos degil ki. Bos olsa banka soyar gider manita yapip iki kahveye 6 postalik oluruz aminu. Her ne isa simdi bu konuda bilenmeyeyim. Kasayi katlamak kolay ama hatunu bolmek sikinti cikarabilir. Gorgusuz aminuyuz :D

Ortagumla resme olarak ortakligi bozmadim. Yalniz ortaklik onu batirma noktasina getirdi. İnsallah kumara donmezse hayirlisi oldu demektir. Ama iste her an kumara donus ihtimali her zaman gecerli bir endise bunyeye

Ali abiyle hayatta ortak olmam. Ali abiyi seven zorro ile bile dost oluyoru. Kac yildir forumlardayim zorro cogundan daha cok adamdir gozumde. Ali abiyle samimi olursam soyle bir sey yasanabilir

Forumda birine ayar olmusumdur. Ali abi izmir e geliyoru derim. Vay aminu kardesim hos geldin. Hos bulduk abi biz sonra tanisir kaynasiriz. Zorroyu birkac gun bana emanet eder misin uzun bir yolculuga cikacagiz. Soyle soyle biri var da zorronunkini yalatip zorroyu geri getirecegim :D
 

17 Ara 2019

988 Mesaj

2,380 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
17 Ara 2019
Mesajlar
988
Tepkime puanı
2,380
Konum
dünya
Umar ile senin aranızda tam olarak ne var anlamıyorumda:D
eskilerden bi çocuk şarkısı vardı, sen bilirsin '' gitmesekte, görmesekte o koy bizim koyumuzdur'' umar da benim köyüm :D görmesem de gitmesem de seviyoru kendisini, en çok da parayı buldugu zaman babası dahil kimseyi tanımamasını seviyoru :LOL::LOL:
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Bunlar alı abıye dotluk yapan ekıp degılmı
Yok, Veyse20 o ekipten değildi. Hatta bir ara buraya da takılıyordu. Profil resmi Cüneyt Arkın koyuyordu. Sık sık benden de borç istiyordu o ara. Sonra bizim Met (fenerkolik) ile tartıştı hatta onu telefon ile arayıp tehdit etmiş. Forumda da küfretti sonra banlandı buradan. BK da nicki Veysel20 buradaki nickini unuttum valla. C. Arkın resmi koyan elemandı işte :D Lordis bilir, hatırlar onu. O banlamıştı çünkü. Şimdi 50 K - 50 K basıyordur belki ama çok sürmez birkaç aya 200 - 300 borç istemeye başlar yine milletten.
 
Üst Alt