MUAMMER158
TC Onaylı
24 Ocak 2020
7,208 Mesaj
12,102 Tepki
0 Çözüm
300
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Bu bayramı hiç sevmedim. Yıllardır ilk defa kurban kesmedim. Beni bırak iki kardeşimde kesemedi. Hadi ben kumarciyim. Onlar değil. Babam da hep sığır keserken geçen yıldan büyüttüğümüz bir teke vardı onu kesti. Oglakligini bildiğimden gram yiyemedim. Çocuklara üst baş bayram hasligi 4 k gitti. Bu konuda sıkıntı yok. Almasam yada dağıtmasam gideceği yer belli. Küçük oğlum yaz tatilinde çalışıyor seviniyor ki bayramda çift yevmiye diye. Bizim kayıplar akla gelince içimden küfür ediyorum kendime.



