8 Ara 2019
10,222 Mesaj
12,125 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
mal aq, madem makas atmasını bilmiyorsun yapma , beyin olsa ordan kaçmazdı zaten , bazen bende yapıyorum ama, en sol şeritte 50 ile giden mallar yüzünden , sellektör yapıyorsun tınlamıyor bile , nasıl makas atmak yasaksa, en sol şeritten 50 ile gidenlere de ceza yazılması lazım