6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Benim sporcular her idmandan sonra çıkıp çiğköfte dürüm falan yiyorlar en baba tavuk dürüm, 3 sporcu 50şer lira veriyorlarmış dun söylediler, günde 150 haftada 750 ayda 2.250 yapar, haftaya dedim bana 750şer lira getiriyorsunuz çiğköfte falan da yasak, protein tozu alacağım her idmandan sonra onu içeceksiniz dedim,
Fiyatlara bakarken 2600 lira bı protein tozu gördüm fena bı marka değil, geçen sene 1000 liraymış Aralık'ta, e anasını satayım o zaman da dolar 16-17 liraydı, bu ne amk?
Bu sporcularımdan birinin babası kahveci, ekonomi çok iyi kızım diyormuş ses etme, eskiden 1 kazanıyorsak şimdi 3 kazanıyoruz diyormuş hammaddeye 1 zam gelince bunlar 3 koyuyor orospu çocukları
Yani tamam gelecekteki olası dalgalanmaları da yansıt ürünlerine ama bu ne amk? Şimdi asgari ücret zammını aslında yansıttılar ürünlere, ama görün bakın zam gelince yine fiyatları arttıracaklar şimdiki normalmiş gibi.
Fiyatlara bakarken 2600 lira bı protein tozu gördüm fena bı marka değil, geçen sene 1000 liraymış Aralık'ta, e anasını satayım o zaman da dolar 16-17 liraydı, bu ne amk?
Bu sporcularımdan birinin babası kahveci, ekonomi çok iyi kızım diyormuş ses etme, eskiden 1 kazanıyorsak şimdi 3 kazanıyoruz diyormuş hammaddeye 1 zam gelince bunlar 3 koyuyor orospu çocukları
Yani tamam gelecekteki olası dalgalanmaları da yansıt ürünlerine ama bu ne amk? Şimdi asgari ücret zammını aslında yansıttılar ürünlere, ama görün bakın zam gelince yine fiyatları arttıracaklar şimdiki normalmiş gibi.