27 May 2021
2,820 Mesaj
3,272 Tepki
0 Çözüm
0
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
- Katılım
- 27 May 2021
- Mesajlar
- 2,820
- Tepkime puanı
- 3,272
dostum python çok revaşta valla sende yap bir profil linkedin de bakarsın gelir bişeyler
Aralığa kadar bu ülkeden siktirip gitme durumum var olursa uber şoförü olarak devam ederim hayatıma olmazsa eğer, baktım avrupada pythoncular iyi kazanıyor en çok maaş almanlar veriyor senelik 60-80k euro falan. polonya falan düşük maaş ama çok firma var basamak için çok ideal. Bakalım artık hayırlısı.