hercan
TC Onaylı
21 Kas 2019
3,416 Mesaj
4,570 Tepki
0 Çözüm
100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
Ödülü yok!
Versin mahkemeye dostum hiç bir sey yapamaz...Geçen yıl 1100 du kiram. 1350 ye anlaştık. 1 ay sonra 1450, 2 ay sonra 1700 yaptı. Kavga doğuş kabul ettim. Bu sene hakkı yüzde 25 olduğu halde yüzde 60 i kabul ettim. Şimdi aralıkta cik diyor kabul etmiyorsan. Hiç cevap bile vermedim. Kirayı hep 10 gün erken yatırırım. Artık zamanında yatıracağım. 7 tane evi olan adam vergiden kaçmak için kira bile yazmamı istiyor açıklamaya.