1. YASAL UYARI

      Forumumuza üye olarak ayrıcalıklarımızdan yararlanabilirsiniz. Sitemizde hiç bir şekilde yasa dışı bahis oynatılmadığını bilerek hareket ediniz. İçerik sağlayıcı paylaşım sitelerinden biri olan Forum Adresimizde T.C.K 20. Madde ve 5651 Sayılı Kanun'un 4. maddesinin 2. fıkrasına göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan sorumludur. Bu web sitesinde (4betforumu.com) hiç bir şekilde illegal bahis oynatılmaz ve illegal bahis oynatan taraflara aracılık yapılmaz. Bu web sitesi Türkçe dilini kullanan ve Türkiye dışında yaşayan kişileri bilgilendirmek amacıyla düzenlenmektedir. Bu web sitesinde (4betforumu.com) tanıtılan bahis firmaları Türkiye Cumhuriyeti kanunlarınca yasal değildir, bu yüzden Türkiye'de ikamet eden kişilerin bu sitelerde bahis oynamaları yasaktır. Türkiye'de ikamet eden ve paylaştığımız iddaa tahminlerini takip eden kişiler Sportoto bayileri olan; Bilyoner, Nesine, Tuttur, Birebin, Misli ve Oley web sitelerinden bahis yapabilirler. Digitürk ve D-Smart gibi platformların sahip olduğu telif haklarından ötürü sitemizde yayınlarına yer verilmemektedir. 4betforumu.com sitemizde bu tarz yayınlara izin verilmez. 4betforumu.com sitesinde yer alan yorum ve tahminler haber ve bilgi amaçlıdır. Kullanıcıların yazdığı yorum, tahmin ve bilgiler 4betforumu.com'un görüşünü yansıtmaz. Kullanıcılar yazdıkları mesajların içeriği nedeniyle yasal mercilere karşı kendileri sorumludur.

      Reklam ve İletişim

      Reklam ve sponsorluk taleplerinizi aşağıdaki Skype adresimize veya Mail adresimize yapabilirsiniz.
      Skype Adresimiz: [email protected]
      Mail Adresimiz: [email protected]

Sohbet Sohbet Alanı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
Canı sıkılan ev sahibim gene kiraya zam yapmaya kalktı. Ağustosta 1700 olan kira yüzde 25 hakkım olmasına rağmen 2500 + 210 aidata anlaştık. Biraz önce mesaj atmış aralıktan itibaren 4250 diye.Hic geri adım atmadım. Mahkemeye verecekmiş. Güle güle dedim. Bir de ağlıyor asgari ücretle calisiyorum diye. 7 tane evi var adamın.
 

hercan

TC Onaylı

21 Kas 2019

3,416 Mesaj

4,570 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
3,416
Tepkime puanı
4,570
Yaş
47
Konum
Güney Marmara
Canı sıkılan ev sahibim gene kiraya zam yapmaya kalktı. Ağustosta 1700 olan kira yüzde 25 hakkım olmasına rağmen 2500 + 210 aidata anlaştık. Biraz önce mesaj atmış aralıktan itibaren 4250 diye.Hic geri adım atmadım. Mahkemeye verecekmiş. Güle güle dedim. Bir de ağlıyor asgari ücretle calisiyorum diye. 7 tane evi var adamın.
Böylelerini yatırıp sikecen arkadaş başka yolu yok..
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Merhabalar;

Efendim adı üzerinde ''eskiden'' diye başlamışsınız. Maalesef bu işin fırsatçıları siz değerli üyelerimizi de engelliyor bir nevi kurunun yanında yaş da yanıyor.


Merhabalar;

Amacımız bu oyunu hakkıyla oynayan kombine seven üyelerimize ek promo vermek. Biz de isteriz elbette tek maçlı %100 bonus vermeyi ancak piyasa koşulları ve şartlar buna mecbur ediyor.



Merhabalar;

Efendim şartların iyileştirilmesi için yönetimle görüşeceğim ancak tekrar tekrar yinelemekte fayda görüyorum zaten sizler tecrüble üyelersiniz ancak %100 bonus ya da freebet verip tek maç 1.40 oran isteyen yerlerin iyi niyetli olması mümkün değil. 10 yıl öncesine kadar müşteri toplamak adına yapılan promosyonları günümüz şartlarına entegre etmek şu an için imkansız.

İlginize teşekkürler bol şanslar.
Sayın destek açıkçası ben yatırım bonusu ve bu tür promolarla pek ilgilenmiyorum. Benim bir sitede tek baktığım şey kayıp bonusudur. Bugünkü promonuz güzel değil elbette ama şu kayıp bonusu olayına bir düzenleme getirin.

% 10 kayıp bonus veriyorsunuz ve o bonusunda max 5 katını çekebilirsin diyorsunuz.
Bakın rakiplerinizden betgra % 20 kayıp bonusu veriyor ayrıca ek olarak 100 TL ye kadar kayıp bonusunun %150 si kadar freebet veriyor bundan daha önemlisi kayıp bonusunun 30 katı kadar çekim yapabilirsiniz. diyor.

Size 400 yatırıp kaybedersem 40 TL bonus alıp onunla da max 200 TL çekim verebiliyorum.

Halbuki betgrayde 400 yatırıp kayebdersem; 80 TL bonus ve 100 tl freebet veriyor en önemlisi bu bonustan 30 kat ( 2400 TL ye kadar) çekebilirsiniz diyor.

Ben yatırçekçi adam değilim. Oyun oynamak istiyorum, mümkün mertebe oyunun içinde kalmak istiyorum. Betgray beni oyunun içinde tutarken, siz verdiğiniz kayıp bonusuyla 5 kat çek bas git diyorsunuz :(

Ki bu bahsettiğim site de çok sağlam ve güvenilirdir. Ara ara da 500 yatır 500 freebet der ve yatırım anapara çevirimi 1.3 çevir, frebet ile de ister tek maç ister kombine minimum 1.3 çevir yeterli der. Adamlar batmıyorlar tam tersine yıllardır büyüyorlar.

Kısaca siz şu yatırım bonusundaki max 5 kat çekilir olayını biraz düzeltin de kaybetsek bile kayıp bonusuyla da oyun içinde kalalım bir süre daha. Sonuçta kayıp bonuslaraını da zaten kaybediyoruz :D
 

hercan

TC Onaylı

21 Kas 2019

3,416 Mesaj

4,570 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
3,416
Tepkime puanı
4,570
Yaş
47
Konum
Güney Marmara
Canı sıkılan ev sahibim gene kiraya zam yapmaya kalktı. Ağustosta 1700 olan kira yüzde 25 hakkım olmasına rağmen 2500 + 210 aidata anlaştık. Biraz önce mesaj atmış aralıktan itibaren 4250 diye.Hic geri adım atmadım. Mahkemeye verecekmiş. Güle güle dedim. Bir de ağlıyor asgari ücretle calisiyorum diye. 7 tane evi var adamın.
İnsan da vicdan olacak abicim geri kalan gerçekten boş. Bende de 2 tane kirada daire var yazın her ıkısıde %35 cıvarında zam yaptı. Her ıkısıde asgarı ucretın bır tık uzerınde calısan ınsanlar. Tek kelıme etmedım sız nasıl uygun gorursenız dedım. He benım durumum cok mu ıyı (alakası yok batığım zaten hanımın maaş olmasa yandık bittik) Ama her ne olursa olsun insan karşı tarafı da duşunmelı enpati kurabılmeli..
 

GoodBahis Destek

Büro Destek

14 Şub 2022

476 Mesaj

1,345 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
14 Şub 2022
Mesajlar
476
Tepkime puanı
1,345
Sayın destek açıkçası ben yatırım bonusu ve bu tür promolarla pek ilgilenmiyorum. Benim bir sitede tek baktığım şey kayıp bonusudur. Bugünkü promonuz güzel değil elbette ama şu kayıp bonusu olayına bir düzenleme getirin.

% 10 kayıp bonus veriyorsunuz ve o bonusunda max 5 katını çekebilirsin diyorsunuz.
Bakın rakiplerinizden betgra % 20 kayıp bonusu veriyor ayrıca ek olarak 100 TL ye kadar kayıp bonusunun %150 si kadar freebet veriyor bundan daha önemlisi kayıp bonusunun 30 katı kadar çekim yapabilirsiniz. diyor.

Size 400 yatırıp kaybedersem 40 TL bonus alıp onunla da max 200 TL çekim verebiliyorum.

Halbuki betgrayde 400 yatırıp kayebdersem; 80 TL bonus ve 100 tl freebet veriyor en önemlisi bu bonustan 30 kat ( 2400 TL ye kadar) çekebilirsiniz diyor.

Ben yatırçekçi adam değilim. Oyun oynamak istiyorum, mümkün mertebe oyunun içinde kalmak istiyorum. Betgray beni oyunun içinde tutarken, siz verdiğiniz kayıp bonusuyla 5 kat çek bas git diyorsunuz :(

Ki bu bahsettiğim site de çok sağlam ve güvenilirdir. Ara ara da 500 yatır 500 freebet der ve yatırım anapara çevirimi 1.3 çevir, frebet ile de ister tek maç ister kombine minimum 1.3 çevir yeterli der. Adamlar batmıyorlar tam tersine yıllardır büyüyorlar.

Kısaca siz şu yatırım bonusundaki max 5 kat çekilir olayını biraz düzeltin de kaybetsek bile kayıp bonusuyla da oyun içinde kalalım bir süre daha. Sonuçta kayıp bonuslaraını da zaten kaybediyoruz :D
Teşekkür ederim şahsım adına size.
Yönetime bildireceğim bu bonus meselelerini.
Kurucumuzun vefatından sonra bu işlerle pek ilgilenen olmadı açıkçası gerekli düzenlemeler yapılacaktı yani.

Teşekkürler ilginize tekrardan bol şanslar.
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Teşekkür ederim şahsım adına size.
Yönetime bildireceğim bu bonus meselelerini.
Kurucumuzun vefatından sonra bu işlerle pek ilgilenen olmadı açıkçası gerekli düzenlemeler yapılacaktı yani.

Teşekkürler ilginize tekrardan bol şanslar.
İnanın ki sitenize sadece bu kayıp bonusu max çekim 5 katı diye yatırım yapmıyorum. Çünkü kaybedersem (anaparamı) bonus ile de bir süre daha oyun içinde kalmak istiyorum.
 

GoodBahis Destek

Büro Destek

14 Şub 2022

476 Mesaj

1,345 Tepki

0 Çözüm

0

İlk Mesaj

100 Mesaj

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Ödülü yok!

Katılım
14 Şub 2022
Mesajlar
476
Tepkime puanı
1,345
İnanın ki sitenize sadece bu kayıp bonusu max çekim 5 katı diye yatırım yapmıyorum. Çünkü kaybedersem (anaparamı) bonus ile de bir süre daha oyun içinde kalmak istiyorum.
Efendim an itibariyle kayıp bonusu %10 ve max. çekimi 20 katıdır. Yüzdelik dilimlerde de düzenlemeler yapılacaktır. Yakında duyuru geçilir ilginize teşekkürler bol şanslar.
 

chatlackali

TC Onaylı

6 Eki 2019

21,439 Mesaj

88,624 Tepki

0 Çözüm

5,555

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
6 Eki 2019
Mesajlar
21,439
Tepkime puanı
88,624
Yaş
58
Konum
izmir
Efendim an itibariyle kayıp bonusu %10 ve max. çekimi 20 katıdır. Yüzdelik dilimlerde de düzenlemeler yapılacaktır. Yakında duyuru geçilir ilginize teşekkürler bol şanslar.
Teşekkür ederiz sayın destek ilgi ve alakanız için. Artık gönül rahatlığı ve memnuniyetle gelebilirim sitenize. :love: :love: :love: (y)
 

hercan

TC Onaylı

21 Kas 2019

3,416 Mesaj

4,570 Tepki

0 Çözüm

100

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

Ödülü yok!

Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
3,416
Tepkime puanı
4,570
Yaş
47
Konum
Güney Marmara

MUAMMER158

TC Onaylı

24 Ocak 2020

7,208 Mesaj

12,102 Tepki

0 Çözüm

300

İlk Mesaj

100 Mesaj

500 Mesaj

1k Mesaj

5K Mesaj

Katılım
24 Ocak 2020
Mesajlar
7,208
Tepkime puanı
12,102
Yaş
47
Konum
Istanbul
İnsan da vicdan olacak abicim geri kalan gerçekten boş. Bende de 2 tane kirada daire var yazın her ıkısıde %35 cıvarında zam yaptı. Her ıkısıde asgarı ucretın bır tık uzerınde calısan ınsanlar. Tek kelıme etmedım sız nasıl uygun gorursenız dedım. He benım durumum cok mu ıyı (alakası yok batığım zaten hanımın maaş olmasa yandık bittik) Ama her ne olursa olsun insan karşı tarafı da duşunmelı enpati kurabılmeli..
Geçen yıl 1100 du kiram. 1350 ye anlaştık. 1 ay sonra 1450, 2 ay sonra 1700 yaptı. Kavga doğuş kabul ettim. Bu sene hakkı yüzde 25 olduğu halde yüzde 60 i kabul ettim. Şimdi aralıkta cik diyor kabul etmiyorsan. Hiç cevap bile vermedim. Kirayı hep 10 gün erken yatırırım. Artık zamanında yatıracağım. 7 tane evi olan adam vergiden kaçmak için kira bile yazmamamı istiyor açıklamaya.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt