6 Ocak 2020
12,483 Mesaj
28,116 Tepki
0 Çözüm
555
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
Yok abi dört mevsim kullanıyorum, aslında kışın kışlık takmak lazım tabi de alması, lastikleri saklaması falan dertmotor için kışlık lastik varmı? Mutlaka vardırda :) sen kullanıyormusun