12 Şub 2020
15,065 Mesaj
23,514 Tepki
0 Çözüm
5,100
İlk Mesaj
100 Mesaj
500 Mesaj
1k Mesaj
5K Mesaj
olabilir baba.. açlığı gerçekten yaşamakta lazım. böyle hepimiz atıp tutuyoruz ama sikimiz daşşğımıza denk. Birilier açlıktan sürünürken 1000 liraya kupon yapıyoruz. Biraz hayatımız, kendimizi sorgulamak lazım. Açlığı gerçekten yaşamak ile olacak.
Youtube emirhan ile bi adam var sokakta simit satan, mendil, el örgüsü satan insanların tüm sattıklarını fazlasıyla para verip alıolar sonra 1 liraya onlara geri veriolar
O yaşlı insanların tepkilerini gördükçe kendi kendime insan değilim valla diyorum

